|dole| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 noen som har bestilt CoD fra paly.com og måtte betale toll ettersom det koster mer enn 17£ ? Det koster 25,99£.. vil det da lønne seg å kjøpe det i Norge til 399,- istedet for å risikere toll ?? kos og klems |dole| Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 det blir billigere uansett, hvis du ikke trenger frakt penger ærlig talt, er det så forbanna vanskelig å regne ut 24% moms på 26 pund? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Vel, hvis pakken blir sjekka i tolla (den er over 200kr) får du slengt på et tollgebyr på et par hundre kroner. Da lønner det seg jo ikke særlig. Har en artig historie fra play.com selv: Jeg og en kompis bestilte Anarchy online shadowlands på samme kveld derfra. Han fikk pakken 1 dag før meg (?), og det lå en lapp fra tolldirektoratet at pakken var sjekket. Så fikk jeg min pakke dagen etter. Ingen lapp fra tolla. Ei uke senere fikk han ei regning på nesten 300kr, så spillet hans kom opp i nesten 500NOK tilslutt. Jeg fikk ingen verdens ting, og passer på å minne han på det innimellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå