IngvaldNordland Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Historie på 2 hjOOl. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Knakende flott gatekunst. Fint utsnitt og flotte farger. Mvh Thor Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Et veldig flott, fantasifullt bilde. Fint utsnitt og god komp. Må virkelig si at jeg liker disse Berlin-bildene dine, Ingvald! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Her lar jeg meg fascinere av dyktigheten og den store kreativiteten ispedd humor. Et mangfoldig budskap, og med et spark både hit og dit, hovedsakelig opp i systemet. (som regel velfortjent i slike tilfeller...) Flott utsnitt og godt dokumentert Ingvald, men akkurat her scorer gatekunstnerne et par ekstrapoeng:-) Ellers må jeg si meg enig med Fredrik, flotte bilder du serverer fra Berlintraktene. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Et meget godt bilde der også syklene passer godt til illustrasjonene på veggen. Gatekunst og bilde på høyt nivå. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Flott gatekunst, og et flott foto. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Helt herlig!!! Topp foto! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Flott gatekunst Ingvald Hilsen Leif Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Spennende bilde! Mye å se på her. Godt komponert med tanke på linjer. Fargene og skarpheten er på plass. -Frode Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Hei : ) Jeg ble virkelig overasket denne gang av alle hyggelige konstruktive komments. Mange ganger takk til : Thor, Fredrik,Pentax, Ragnar, MotoG, Helene, Leif og Frede : )) mvh Ingvald N. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Flott utsnitt av noen herlig figurer. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Nej hvor morsomt.. Herligt motiv her :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Flott gatekunst i sitt rette miljø , fint tilpasset rundt de gitterdekkede vinduene . Fin komp og en herlig fargepalett. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg