TheMartine Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Det er mange som har med konsoll. Jeg vurderer å ta med PS4-en, men jeg skal i hvert fall ikke la den stå igjen når jeg skal sove :b Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Artig Litt enklere å ta med seg. Men også enklere å stjele...så ja ta den med i soveposen EDIT: Spillene også...lett å rappe til seg for klåfingra folk. Endret 14. mars 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 @Munty Kult å se evolusjonen på Tg hyllene dine. FInnes det flere bildeserier her på forumet med tips og råd til å lage TG hylle.? Jeg har en hel bildeserie på når jeg lagde mine hyller + noen forbedrelser etter første året. Til tips vil jeg si at OBS plater på 12mm er billig og bra, samt det å montere hjul på hylla er veldig smart. Uten hjul blir det fort ett stress og slit for å få hylla inn og ut av skipet, men med hjul kan du fint frakte med deg pc/skjerm/brus/bag samtidig ved å legge det i hylla. 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Hatt konsoll som hovedleketøy siden 2010. Og er langt ifra alene. Skal ha med ps4 og surface pro 3 som er beregnet til retro games som Age of empires II ++ 1 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er det en frist for innsjekking? Vurderer en svipptur innom Sverige på veien, og isåfall ankommer vi ikke vikingskipet før i tolvtida. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er det en frist for innsjekking? Vurderer en svipptur innom Sverige på veien, og isåfall ankommer vi ikke vikingskipet før i tolvtida. Nei Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er det en frist for innsjekking? Vurderer en svipptur innom Sverige på veien, og isåfall ankommer vi ikke vikingskipet før i tolvtida. I 12-tida på morran? Det er nok lenge før meg uansett. Fram til da er det bare kø :b Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er det en frist for innsjekking? Vurderer en svipptur innom Sverige på veien, og isåfall ankommer vi ikke vikingskipet før i tolvtida. I 12-tida på morran? Det er nok lenge før meg uansett. Fram til da er det bare kø :b Så treig du er da. Jeg dukker opp fredags ettermiddag Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Så treig du er da. Jeg dukker opp fredags ettermiddag Haha, oookei. Jeg kunne vel flørta litt med den tanken da jeg var yngre og uansett ikke fikk sove de tre nærmeste ukene før TG, men nå gjelder det bare å bruke minst mulig tid på å få kommet seg inn og på plass. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Regnet med det gikk fint, men greit å sjekke på forhånd. Begynner å bli sånn passe klar nå! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Så treig du er da. Jeg dukker opp fredags ettermiddag Haha, oookei. Jeg kunne vel flørta litt med den tanken da jeg var yngre og uansett ikke fikk sove de tre nærmeste ukene før TG, men nå gjelder det bare å bruke minst mulig tid på å få kommet seg inn og på plass. Har heldigvis noe fornuftig å gjøre i skipet før den tid, parkeringsplassen over tid er relativt uaktuelt når man når over tenårene. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Har heldigvis noe fornuftig å gjøre i skipet før den tid, parkeringsplassen over tid er relativt uaktuelt når man når over tenårene. Um. Ja. Den eneste tida jeg bruker der er når jeg må leite etter bilen en sen natt. Hvilket crew er du i? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Regnet med det gikk fint, men greit å sjekke på forhånd. Begynner å bli sånn passe klar nå! Da er vi to. Eller tre? Kanskje fem... tusen :b Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Har heldigvis noe fornuftig å gjøre i skipet før den tid, parkeringsplassen over tid er relativt uaktuelt når man når over tenårene. Um. Ja. Den eneste tida jeg bruker der er når jeg må leite etter bilen en sen natt. Hvilket crew er du i? Tech:net. Vært crew før? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Tech:net. Vært crew før? Niks, jeg bare henger med dem. Men har jo vært crew på andre dataparties og hatt det veldig gøy med det, men TG er noe annet, assa :b Lenke til kommentar
ObsessedGirl Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hei! Er det noen der ute som fortsatt ser etter plass, eller som ville ha dratt om de kunnet, så har jeg fortsatt en ledig plass! Den er seated med meg nå, men jeg biter ikke altså. Jeg har også muligens en ledig matbillett(600kr, frokost og middag alle dagene). Send meg en pm dersom du er interessert. Førstemann til mølla prinsippet, jeg kommer bare til å bruke den selv dersom ingen vil ha den.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Hei, tenkte å ta turen innom en av dagene for å hilse på. Er det noen kjentfolk her som skal i år eller? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Noen som gidder å fyre opp noen live cams ? Av diverse årsaker blir det ikke noe TG på meg i år. Må derfor få feelinga her hjemme Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Miuglitch filmer som faen fra TG via snapchat. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Helst live cams, har for mange "randoms" på snap allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå