Entity extraction Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Haha, stiller det samme spørsmålet til kona når hun starter en setnig med "jada, neida..." Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Seating for folket i dag.. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Seating for folket i dag.. Siste seating åpnet i dag ja, de største gruppene fikk innpass på torsdag. Av en eller annen grunn liker folk sydre delen av skipet, så det fra den første puljen fikk innpass og videre. Akkurat nå er det så å si fullt fra scenen og sørover, mens det er greit med plass nord for scenen. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 De fleste er vell 2-3 pers. Det betyr at flesteparten av deltagerne seater i dag. Kanskje det er varmere i sør? J**** synd med komplett asså. Stort tap for TG å miste de. Kanskje ikke økonomisk, men for arrangementet som helhet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Seating for folket i dag.. Siste seating åpnet i dag ja, de største gruppene fikk innpass på torsdag. Av en eller annen grunn liker folk sydre delen av skipet, så det fra den første puljen fikk innpass og videre. Akkurat nå er det så å si fullt fra scenen og sørover, mens det er greit med plass nord for scenen. Kan ha noe med dette å gjøre: Høyttalerfri sone Rad 58 og radene til høyre for den på kartet er i den såkalt høyttalerfrie sonen. Her tillates kun små PC-høyttalere, ingen store anlegg. http://www.gathering.org/tg16/article/11/datoer-for-plassreservering ------------- SpongeFrog: TG ønsker ikke å ha med de store aktørene for enhver pris. Det kan være de ser det som at komplett har fått utspilt sin rolle for en stund, med tanke på hvor mye oppmerksomhet og plass de tok. Endret 21. februar 2016 av j-- Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 *snip* Kan ha noe med dette å gjøre: Høyttalerfri sone Rad 58 og radene til høyre for den på kartet er i den såkalt høyttalerfrie sonen. Her tillates kun små PC-høyttalere, ingen store anlegg. http://www.gathering.org/tg16/article/11/datoer-for-plassreservering Joda, jeg er klar over det, men det fylte seg raskere fra rad 32-86 enn rad 1-31 Slik ser seatingkartet ut nå: Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Ikke at jeg bryr meg så veldig, men hvilken retning skal egentlig scenen peke? Vil de prøve å henvende seg i alle tre retninger? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Den peker nedover på det bildet der, eller vestover om man vil =) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 SpongeFrog: TG ønsker ikke å ha med de store aktørene for enhver pris. Det kan være de ser det som at komplett har fått utspilt sin rolle for en stund, med tanke på hvor mye oppmerksomhet og plass de tok. For min del kunne Komplett vært ute derfra for mange år siden. Ja, de hadde med seg noe artig stash, men absolutt ikke interessante nok til å rettferdiggjøre at de spiste opp så mye plass. I tillegg ble jeg alltid oversett når jeg prøvde å handle der, så det er virkelig ikke noe tap for meg. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 J**** synd med komplett asså. Stort tap for TG å miste de. Kanskje ikke økonomisk, men for arrangementet som helhet. Mener du det, altså? Ja, de skapte noe liv, men de tar utrolig stor plass og ville ikke betale for plassen, sånn jeg forsto det. Når de kan selge området som LAN-billetter i stedet for, så skjønner jeg jo at de vil det. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som er grunnen for konflikten, eller hva man skal kalle det, men for meg har ikke Komplett vært savnet. Finnes mange andre som også skaper liv og røre. Jeg drar i alle fall ikke på TG pga. Komplett (de har uansett blitt for kommers for min smak). Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg handler uansett bare hos Partyshop, jeg :b Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Jeg i hvert fall at i år kommer Riot til å lage grei stemmning http://www.gathering.org/tg16/article/29/riot-games-lager-ragnarok-pa-the-gathering Endret 25. februar 2016 av Borbra 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 J**** synd med komplett asså. Stort tap for TG å miste de. Kanskje ikke økonomisk, men for arrangementet som helhet. Mener du det, altså? Ja, de skapte noe liv, men de tar utrolig stor plass og ville ikke betale for plassen, sånn jeg forsto det. Når de kan selge området som LAN-billetter i stedet for, så skjønner jeg jo at de vil det. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som er grunnen for konflikten, eller hva man skal kalle det, men for meg har ikke Komplett vært savnet. Finnes mange andre som også skaper liv og røre. Jeg drar i alle fall ikke på TG pga. Komplett (de har uansett blitt for kommers for min smak). For kommers til å handle fra generelt sett? Godt vi er forskjellige, jeg setter pris på at de er store og forutsigbare på varelevering/RMA. Jeg handler uansett bare hos Partyshop, jeg :b Partylol. Har kjøpt noen ganske dyre disker derfra opp igjennom tidene :] Lenke til kommentar
fisk86 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Soo, kanskje ikkje rett plass å spørre men Kanskje også vel tidelig å planlegge dette, men noen med 2 dagers billetter fredag-søndag som kunne tenke seg å ta over stolene jeg har kjøpt for bruk fra onsdag til fredag? Ber bare om et ytterst lite vederlag (50%) for overrekkelsen.2 stk Ikea - Torkel stoler som det ikke planlegges å ta med hjem. Lenke til kommentar
f80f Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) * Endret 4. mars 2016 av f80f Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Noen der ute som forsatt har billetter? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Noen der ute som forsatt har billetter? Ser det blir lagt ut noen på tg-forumet i ny og ne. Følger du med der? Er også aktivitet på facebook-eventen. https://www.facebook.com/events/937243976309075/permalink/1112077742159030/ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 TG nærmer seg med stormskritt nå! Begynner å kjenne at TG-stemninga kommer skyllende. Er det noen andre her på forumet som bygger noe stort og gøy? Del gjerne bilder! Jeg jobber selv med å utvide fjorårets discohylle. Skal finne frem noen bilder! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 @Munty Kult å se evolusjonen på Tg hyllene dine. FInnes det flere bildeserier her på forumet med tips og råd til å lage TG hylle.? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Er det slik at endel tar med seg sin konsoll og stikker på TG nå? Eller er det fortsatt kun PC brukere som tar turen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå