SpongeFrog Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Komplett tilbake med megastand? xD Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 For min del kan Komplett ryke og reise. De eter opp alt for mye plass, og jeg får bestandig skikkelig dårlig service der. Greit at de gir bort masse greier, men det kan de gjøre fra en mindre butikk, også, så kan vi heller få inn flere forskjellige aktører. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 2 biletter i boks. Mange over 45 som går på TG? Håper det. Skal ha med meg guttungen på 16 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Tviler @primatet. Var riktig nok en kar på noe over 40 i fjor som deltok for første gang på TG i fjor. Ifølge han selv ga det mersmak. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 jaja, blir sikkert en opplevelse uansett. Vil ikke sende guttungen alene, så da får jeg bli med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hIrR5ccz Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 The Gathering 2016 - Switched On http://www.gathering.org/tg16/article/8/vi-presenterer-the-gathering-2016-switched-on The hype is reeeeal! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Noen som har 2 billetter som ikke har handlet enda? Jeg og min kompis ligger tynt ann. Edit: Systemet har justert ned antal plassar i butikken frå 150 til 50. Det betyr at først når 72 personar har mista tilgangen til å handle,vil du (og alle andre) bevege seg framover igjen. Endret 6. desember 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Lurer på hva de skal finne på med det temaet der, egentlig. Savner at de pynter skipet med ting som er relatert til temaet, og kan ikke skjønne hvordan de skal klare å finne på noe med et så diffust tema. Kjedelig. Logoen er jo grei nok den, men jeg hadde håpet på noe litt mer sprekt tema for eventet. Endret 7. desember 2015 av Turtledove Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 jaja, blir sikkert en opplevelse uansett. Vil ikke sende guttungen alene, så da får jeg bli med. Way to go, dad! Det synes jeg er skikkelig kult, faktisk. Ikke at det er noe farlig å være der som 16-åring, da. Jeg var vel 13 eller 14 da jeg begynte. Nå har jeg dog bikka 30, og litt av grunnen til at jeg ikke har fått barn sjøl, er at det vil funke dårlig med spedbarn på TG :b 2 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Vi satser på å ha en liten HW-rekke i år også: HW-rekka @ TG 2016 Endret 11. desember 2015 av Henrik™ 1 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Det er noen år siden sist nå, men i år håper jeg å endelig kunne tilbringe påska i Skipet igjen - om jeg får meg billett vel å merke! Jeg var maks uheldig med køplass. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Men i svarte, Breidablik. Du skulle sagt ifra. Jeg hadde kjøpt med til deg, jeg! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Men i svarte, Breidablik. Du skulle sagt ifra. Jeg hadde kjøpt med til deg, jeg! Auch! Ja, jeg var litt seint ute, så jeg får bare håpe jeg finner noen andre som ikke har kjøpt enda som kanskje får muligheten før meg! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Yeah. Jeg kan i hvert fall si fra til deg hvis jeg hører om noen som selger eller har mulighet til å kjøpe ^^ Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Yeah. Jeg kan i hvert fall si fra til deg hvis jeg hører om noen som selger eller har mulighet til å kjøpe ^^ Thæænk ju! Lenke til kommentar
maestrix Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) The Gathering inngår partnerskap med Telenor. Telenor vil de neste årene være leverandør av internett på TG: http://www.gathering.org/tg16/article/9/tg-samarbeider-med-telenor Se også artikkel på tek.no: http://www.tek.no/artikler/slik-blir-nettet-pa-the-gathering-2016/219374 Endret 16. desember 2015 av maestrix 5 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Da ser det ut til at det ordner seg med billett likevel! TG, here I come! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Da ser det ut til at det ordner seg med billett likevel! TG, here I come! Nice! Hvor har du tenkt å sitte? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) Da ser det ut til at det ordner seg med billett likevel! TG, here I come! Nice! Hvor har du tenkt å sitte? Jeg har forstått det sånn at det blir HW-rekke i år? Isåfall der. Det er vel kanskje heller ikke feil å anta at du er sentral i styring og ordning med denne rekka, så da vil det nok komme en påmelding til den i løpet av ca snart. Jeg reiser sammen med en kompis, så jeg må bare høre litt med ham først og sånn. Endret 19. desember 2015 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå