SpongeFrog Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Din plass er 5245 i køen FSS! En kompiss er nr 5000. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Fikk over 5000 her også, men en annen i gjengen fikk rundt 1600, så regner med det bør gå fint. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 SpongeFrog: Du får antagelig fremdeles billett. Vent en måned, så skal du se at du er på plass 300 istedenfor 5000 :-) Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Så sikker på det? hver deltaker kan jo kjøpe 5 billetter @j--. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Så sikker på det? hver deltaker kan jo kjøpe 5 billetter @j--. Og hva skjer når alle fem kompisene stiller seg i kø, og en kjøper billetter for alle? Da er det 4 stykk som opptar plasser i køen, som ikke skal ha billett. Det har vel alltid vært sånn at de som er interessert i billett får tak i, selv om de kanskje må vente til ett par uker før arrangementet. Det handler om å stå på, og ikke gi opp håpet- 2 Lenke til kommentar
Experiano Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ble plass 5260 på meg En kompis fikk plass 1600 og sistemann glemte å stille seg i kø *facepalm* Ingen av oss har vært på TG før, så håper at vi får tak i billetter Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 1600 er jo sikra det @Experiano. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Typisk at han ene karen som må droppe TG i år pga jobb får plass nr. 234. Kan han gi billetter videre til oss eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Typisk at han ene karen som må droppe TG i år pga jobb får plass nr. 234. Kan han gi billetter videre til oss eller hvordan funker det? Han kan kjøpe for dere og deretter overføre billettene. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 800 og han andre i gjengene 500. Da ble det TG for 16 år på rad. Yeah! Første gangen i 2001, hvis jeg ikke regner feil? Slår deg med ett år, da :b Lenke til kommentar
tigerpledd Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Er det noen langt fremme i køen som kan kjøpe billett for meg og et par kompiser? Hele kompisgjengen fikk plass laangt bak i køen i år. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 800 og han andre i gjengene 500. Da ble det TG for 16 år på rad. Yeah! Første gangen i 2001, hvis jeg ikke regner feil? Slår deg med ett år, da :b ! Det stemmer, han ene som jeg har dratt med slår meg med to år, første gangen hans var i 99. Min i 01 og jeg koser meg med å se på itavisen.no repotasje fra 2001 hvor jeg som liten pjokk vinker i vei til kameramannen som går forbi oss. Hyggelig å "møte" en annen veteran. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hehe, ja, det er sprøtt. Når en har vært oppe der over halve livet kan en liksom ikke slutte. Påske uten TG er som desember uten jul, for min del. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Kjøpte akkurat 4 billetter og la ut for to venner (lenge leve studentlivet) så brukte 4/5 billetter. Var 828 i køen så tror nok de over 2000 vil få billett. Nå gleder jeg meg. Lenke til kommentar
DataN3rd Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Huffda blir ikke noe TG på meg i år heller. Urettferdig system SKjønner ikke hvorfor de må ha et sånt bingo system.. Burde hatt først til mølla els.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg ligger som 1500 nå, og så at det var igjen 1800 eller noe. Sier seg selv at det ikke går opp da. Meeen, jeg får andre til å kjøpe, det er ikke noe stress. Tenker mer på de som ikke har venner lenger fram i køen. Er forsåvidt enig i at det er et urettferdig system. Før i tida var det først til mølla, men da kræsja sidene hele tida. Jeg husker jeg satt i over åtte timer og refresha før jeg kom igjennom. Slitsomt :b Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Bedre med litt slit enn å sitte en gjeng på 5 pers der alle er 3000 eller høyere i køen. Jepp, skjedde med meg. Vi skulle så gjerne dratt, men føler oss litt maktesløse... Ikke akkurat noe vi kan gjøre med det heller.. Endret 3. desember 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 lotteriet er urettferdig, noe jeg har sagt fra det ble innført. Vi kan klage å håpe å bli hørt slik at de forbedrer systemet til neste år. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hadde jeg vist dette kunne jeg kjøpt én til i solidaritet. Men jeg la ut for min bestevenn som er 100% blakk slik at han kan bestemme seg til billetten må returneres. Førstemann som ønsker å backup (ved forbehold at han ikke drar, som er svært sannsynlig) kan bare sitere meg så har jeg det i bakhodet. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Hmmm, for meg ser det ut som de bare la ut noe å 4000 billetter, så kan godt være fler blir lagt ut på ett senere tidspunkt. REF grafen herfra: http://techserver.gathering.org/tickets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå