Borbra Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) The Gathering 2016 23. - 27. mars - Vikingskipet Hamar Billettsalget er i gang Info ang kølotteriet og billettsalget Nytt av året er at tiden i butikken går ut etter 24 timer. Dersom du ikke handler i løpet av dette tidsrommet må du stille deg i kø på nytt. Dato og tid for når seatingen åpner: 40+ personer: 18.02.16 17:00 20+ personer: 18.02.16 20:00 10+ personer: 19.02.16 17:00 5+ personer: 20.02.16 17:00 1+ personer: 21.02.16 17:00 F.A.Q. Wannabe crew for TG16 Link til tråden fra i fjor Bilder fra TG15 Offisielt forum r/thegathering Endret 27. januar 2016 av Borbra 3 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Endelig en ny tråd! Blir fantastisk å tilbringe enda en påske i Vikingskipet Oppfordrer folk til å være mer aktive på TG forumet. Opplever at aktiviteten synker fra år til år, mye av skyllen for det ligger nok på TG relaterte grupper på facebook. Ikke noe krise, men hadde vært litt synd om forumet ble lagt ned pga lite aktivitet^^ Endret 8. oktober 2015 av SpongeFrog 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Tenkte det var på tide pleier å være noe aktiv på forumet, men kan jo alltids bidra med litt mer Tenkte meg inn i crewet til neste år, etter 5år som deltaker er det på tide å prøve det fra andre siden EDIT: Kommer til å oppdatere førsteposten så fort som det kommer mer info ut. Endret 8. oktober 2015 av Borbra 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva har du søkt, Borbra? Merka jeg ble gira på TG nå som wannabe åpna igjen. Begynner å savne det og glede meg samtidig! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Hva har du søkt, Borbra? Merka jeg ble gira på TG nå som wannabe åpna igjen. Begynner å savne det og glede meg samtidig! Søker Core:Floor som førstevalg. Kjenner chief der allerde, og har jobbet sammen med andre fra Core:Floor på andre lan med samme oppgaver som Core:Floor har på TG. Endret 8. oktober 2015 av Borbra Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Håper på å komme inn på Event:Game i år også. =) Konge gjeng. <3 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Endelig en ny tråd! Blir fantastisk å tilbringe enda en påske i Vikingskipet Oppfordrer folk til å være mer aktive på TG forumet. Opplever at aktiviteten synker fra år til år, mye av skyllen for det ligger nok på TG relaterte grupper på facebook. Ikke noe krise, men hadde vært litt synd om forumet ble lagt ned pga lite aktivitet^^ Enig, har selv vært på TG forumet de siste årene for å få gledet meg litt ekstra. Hva skal en si? Dette blir 16 strake år og som vanlig gleder jeg meg som en liten unge. Er spent på 2016 årets tematikk. 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 to crew or not to crew , starter i ny jobb snart og da er det ikke akkurat som det første man vill gjøre er og søke om fri Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ser den @Mato Når er deadline for å søke crew? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 når det er fult , varierer litt , mange kjører løpende opptak til de har fylt crewet sitt og noen venter end god stund og kjører ett stort opptak , og noen crew har ledige plasser helt til rett før tg . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 to crew or not to crew , starter i ny jobb snart og da er det ikke akkurat som det første man vill gjøre er og søke om fri Ikke? Pleier legge de korta på bordet så tidlig som mulig, jeg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Tja vet ikke hvor lenge jwg ender opp og jobbe der heller . Usikkert frammover Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Noe av det feteste med hele TG er faktisk turen dit I fjor dro vi 3 dager i forveien til Sverige via båt fra Sandefjord. Har ikke hatt en så kos tur på mange år, sol og fint vær hele veien. Gleder meg ekstremt mye til neste TG! Blir bare mitt andre år da, men kommer nok til å tilbringe mange fremtidige påsker i skipet. Målet mitt denne gang er være mer sosial, se sceneshow og være med på happenings i større grad 2 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 2016 blir forhåpentligvis min tur nummer to også. Sist var i 2009. Har ikke passa så godt, men følte jeg måtte hoppe i det igjen før jeg blir for gammel. Noen som husker sånn ca. tidspunkt for annonsering av tema, billettslipp osv? Eller varierer det veldig år til år? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Varierer endel fra år til år, men jeg regner med at info om billetter snart kommer ut da billettsalget normalt har vært i november/desember. Først skal vi jo ha påmelding til lotteriet før selve salget starter. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Woho . Blir så super hyped når man får info om at Wannabe er åpnet Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) 2016 blir forhåpentligvis min tur nummer to også. Sist var i 2009. Har ikke passa så godt, men følte jeg måtte hoppe i det igjen før jeg blir for gammel. Noen som husker sånn ca. tidspunkt for annonsering av tema, billettslipp osv? Eller varierer det veldig år til år? Aldersgrense? Nah, du blir aldri for gammel Var en kar i 40i åra som var på TG for første gang i fjor, han hadde kvia seg i mange år siden han følte seg for gammel. Etter hva jeg forstod gad deltakelsen mersmak. Forventer nesten at han kommer på #TG16 også Kanskje det er mer behagelig å dra på TG som 50åring. Har forhåpentligvis hatt endel hørseltap opp-gjennom årene på TG Endret 20. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Aah, yess. Nå kjenner jeg TG-stemninga kommer krypende til kroppen. Uaktuelt å tilbringe påsken noe annet sted. 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Påskehytta vår. <3 6 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hva tror dere om årets tema? Ikke lenge igjen til bilettluka åpner nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå