Gå til innhold

CS:GO: Søker IGL / AWP - Trener 2d i uka, Turnering helger.GE rank - 18år+

Anbefalte innlegg

Hei! 

Vi i IRF-TSwift søker etter en IGL eller en ganske så flink AWP'er til våres Lag!

Vi er alle over 18

Ranks Supreme - Global med 1000+ timer spilt så vi alle kjenner spillet ganske så bra.

Vi trener 3 dager i uka, Søndag, Onsdag og Torsdag klokka 19:00 - 22:00

Prøver å få igang turnering/match hver uke, Skal melde åss på Telenorligaen når dem starte.

Alle er voksen men vi kødder en go del å har god stemmning hele tiden :-) 

Vi bruke mye av tiden på TS å spiller ilag å bli bedre kjent, Så er STOR pluss viss du også gjør det! 

Du MÅ være 18år+

Må være Supreme/Global å må ha 1000timer + på en av CS spillan

Bør kunne møte opp til trening å være med åss utenom trening på TS, Vi har planer om å ta det litt serriøst å se kor langt vi klare komme åss.

Må være villig til å gjøre det som skal for å bli bedre

Må tåle kritikk. 

Vet ikke om det er så mye å si, Men viss det høres bra ut, Add meg på steam så kan vi ta en prat over TS :-)  Viss du adder meg, Kommenter på profilen min så eg ikke sletter deg (Får så mange venneforespørsel pga trading så sletter såsi alle som adder meg sålenge eg ikke vet grunn til add)

Endret av seppola92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig om jeg blir med på trening og ser? Av nysgjerrighet. Er Le og har 600 timer in game :)

Kan bruke AWP, kan ing sånn passe men liker å få ordre, slippe skuldrene ;)

Hei og takk for melding! 

Skal ta en prat med folket i teamet og se, Folket er Globals å rank har jo litt å si, Men finnes jo folk i lavere rank som spiller sykt bra når dem får ett team å lære å spille ilag :) Gammel er du ? Ta å add meg på Steam så kan vi sikkert ta en prat å kanskje ta noen games ilag så vi får sett kordan du spiller å er som team mate :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...