TROGSTAD Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noen som vil anbefale HK til nevnte CPU. Det skal ikke være onboard lyd eller VGA. Lenke til kommentar
Ei-rik Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Onboard lyd er ikke så lett å komme utenom for tiden, men det hindrer deg ikke i å benytte eksternt lydkort. Selv har jeg ASUS P4C800 Deluxe og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Abit IC7-G Abit IC7-MAX3 eller et av asus kortene... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jepp, hk uten lydkort kan bli vanskelig å finne..men du kan jo bare disable det i bios. Jeg vil anbefale enten Abit IC7 eller IS7, begge er nokså like. Du kan lese en test om IC7-G her. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har IC7 og vil anbefale det. Onboard lyd er som nevnt vanskelig å komme utenom, men det er bare å disable den i BIOS. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ASUS P4C800-E Deluxe er et svært godt kort. Lenke til kommentar
TROGSTAD Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Stiv pris på IC7-kortene.... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Stiv pris på IC7-kortene.... De er verdt pengene! En kompis har ic7-g og det ruler gata Lenke til kommentar
TROGSTAD Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Slik jeg ser forskjellen på IC7 & IC7-G Lyd: 5.1 - 6.1 Raid: Nei - Ja Nettverk: Nei - Ja Er det andre ting som gjør at IC7-G burde stikke av som vinner. Det koster 300,- mer enn IC7, og manglene her er ikke noe jeg kommer til å savne. Ellers takk for starthjelp... :-) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Slik jeg ser forskjellen på IC7 & IC7-GLyd: 5.1 - 6.1 Raid: Nei - Ja Nettverk: Nei - Ja Er det andre ting som gjør at IC7-G burde stikke av som vinner. Det koster 300,- mer enn IC7, og manglene her er ikke noe jeg kommer til å savne. Ellers takk for starthjelp... :-) IC7-G har Gb-LAN *grin* Lenke til kommentar
TROGSTAD Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Ja, jeg nevnte det, men er litt einstøing og er aldri på LAN.. Lenke til kommentar
Ei-rik Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har lest i noen tester at chipsetviften på IC7-kortene støyer. Er dere som har et IC7-kort enige i dette? Det var dette som gjorde at jeg valgte P4C800, som bare har en kjøleribbe. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har lest i noen tester at chipsetviften på IC7-kortene støyer. Er dere som har et IC7-kort enige i dette? Det var dette som gjorde at jeg valgte P4C800, som bare har en kjøleribbe. Den gjorde det, de nye kommer med den nye viften. Men vi som ikke fikk den med kortet, vi sendte bare mail til abit og fikk en splitter ny en, av den typen som er i dag!! helt gratis!! Gå Abit!! *grin* Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg har et IC7.G, det er så bra at jeg nesten må gråte ner jeg sitter på pcn, Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Med en slik tråd vil du få mange forskjellige svar. Det er vanskelig å sile ut hva som er bra og dårlig. De fleste merkene av ASUS, Abit og MSI er bra. Produksjonsfeil finner du hos alle fabrikkantene. Jeg vil anbefale deg å kjøpe ASUS hk da med FSB800: Føler her at du får et produkt du kan stole på. Hvilket brikkesett så anbefaler jeg Intel selfølgelig. Lykke til. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg ville gått for DFI lanparty: selv om IC7-g er et MEGET bra kort ville jeg heller valgt dette.... LINK Det er et meget godt kort, dek er dønn stabilt og klokker veldig bra Mange er redde for å kjøpe merker som f. eks DFI, fordi man ikke har hørt så mye om dem, men dette kortet rocker det meste av dagens hovedkort, det kan jeg garantere deg. Endret 15. november 2003 av Henrik2k Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ville ikke gått for MSI, der 1 av 7 hk er levert fra produsent med produktfeil. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kan få kjøpe mitt soyo dragon 2 platinium hovedkort se multicom.no og pentium 4 2,6mhz 800bus cpu se komplett.no og 512 ddram bilig Det er meget bra Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ville ikke gått for MSI, der 1 av 7 hk er levert fra produsent med produktfeil. Den påstanden bør du dokumentere nermere, jeg har peronelig montert et tyvetalls maskiner med msi hk og det er ikke ett av dem som har vert feil med, kan ikke si det samme om asus og abit. PS: har asus selv. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ville ikke gått for MSI, der 1 av 7 hk er levert fra produsent med produktfeil. Den påstanden bør du dokumentere nermere, jeg har peronelig montert et tyvetalls maskiner med msi hk og det er ikke ett av dem som har vert feil med, kan ikke si det samme om asus og abit. PS: har asus selv. Leste det på hw.no tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå