Gå til innhold

Norge, en skjødehund for USA

Mr.M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kinesiske stat har visstnok ansatt ca. 300.000 mennesker som såkalte propagandaspredere hvis eneste jobb er å sitte på nett hele dagen og poste positive innlegg om Kina på alt fra blogger til kommentarfelt, diskusjonsforum og annen sosial media.

Tror ikke jeg ville lagt for mye vekt på hva disse sier. 

Men ja, vi er USAs hund og det skal vi også være. Jeg mener og har lenge ment at vi burde søke om å få bli en delstat. 

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Tror ikke vi skal ta for mye hensyn til propaganda fra et kommunistisk diktatur som Kina...

Vel, er det "propaganda" eller kanskje heller "berettiget harme" ?

Iallefall så avviste jo tingretten PST-anklagene mot de to, og noen mener at PST ukritisk lot seg bruke av USA

USA bruker PST som et balltre mot Kina

http://www.nrk.no/norge/professor-slar-alarm_-_-usa-bruker-pst-som-et-balltre-1.12564645

Lenke til kommentar

Men ja, vi er USAs hund og det skal vi også være. Jeg mener og har lenge ment at vi burde søke om å få bli en delstat. 

Vi er på sett og vis U.S.Adjacent, og det er faktisk helt greit.

Alternativet hadde kanskje vært 8-felts motorvei gjennom Grense Jakobselv og et kjært og nært forhold til Moskva, omtrent som de har med Kiev..  :whistle:

Lenke til kommentar

Tror ikke vi skal ta for mye hensyn til propaganda fra et kommunistisk diktatur som Kina...

Er ikke mye kommunisme igjen i kina, de er mer en råkapitilistisk facist stat. Eneste de mangler på lista for å være en ekte facist stat er en karismatisk leder. I stede har de ukarismatiske ledere som bytter på. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...