Joachim_F Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Men den kan fortsatt ikke fly.Amerikanernes «Iron Man-drakt» vil være klar om få år Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har vi et godt ord for exoskeleton på norsk? Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 ... og gi ham eller hun ekstra styrke... ...ham eller henne... tror jeg vi sier... 6 Lenke til kommentar
Micromal Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Eneste jeg kan komme på er ytre skjelett (tenk insekter). Følgende river meg forøvrig i hjertet: "skal gi ham eller hun ekstra styrke"... 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 ... og gi ham eller hun ekstra styrke... ...ham eller henne... tror jeg vi sier... Du glemte hin. Bruce Jenner har jo vært i militæret. 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har vi et godt ord for exoskeleton på norsk? exoskjelett? 3 Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor de skal kaste bort plass med å putte 100 kg amerikansk biff inni drakta. Lån heller hydraulikken til DARPA-bikkja, sensorrekka til Google-bilene og sverm-AI fra droneteknologien. Dukt-tape noen M60/72 på dem og selv jeg ville tenkt meg om to ganger... 1 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor de skal kaste bort plass med å putte 100 kg amerikansk biff inni drakta. Lån heller hydraulikken til DARPA-bikkja, sensorrekka til Google-bilene og sverm-AI fra droneteknologien. Dukt-tape noen M60/72 på dem og selv jeg ville tenkt meg om to ganger... Det jobbes nok med dette også, men det fører med seg et etisk dilemma. Selv det amerikanske folket er nok skeptiske til å la roboter vandre rundt på bakken og drepe folk. Droner I luften er litt mer spiselig da de ikke beveger seg blant folk og i teorien ikke dreper uten at et menneske trykker på en knapp. Men det forundrer meg stort om man ikke ser fjernstyrte mech-bot's på slagmarken snart. 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har vi et godt ord for exoskeleton på norsk? exoskjelett? Eksoskjelett. :-) 3 Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har vi et godt ord for exoskeleton på norsk? eksternt-skjelett? Lenke til kommentar
terrak Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har vi et godt ord for exoskeleton på norsk? Eksoskjelett eller ytre skjelett. 3 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ser mer ut som spartandrakta fra Halo... 1 Lenke til kommentar
N7-Liara Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har vi et godt ord for exoskeleton på norsk? To alternativer: eksoskjelett eller "utvendig skjelett" Lenke til kommentar
Knaskr Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har vi et godt ord for exoskeleton på norsk? To alternativer: eksoskjelett eller "utvendig skjelett" Alternativt : https://snl.no/hudskjelett Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 ... og gi ham eller hun ekstra styrke... ...ham eller henne... tror jeg vi sier... Eller _hen_ som også er fullt lovlig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 det som er fint her er behovet for bedre batterier. Noe som igjen vil dryppe ned i elbiler. det blir ikke hydrogenmotor på disse for å si det slik. Lenke til kommentar
Presper Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Skjønner ikke hvorfor de skal kaste bort plass med å putte 100 kg amerikansk biff inni drakta. Lån heller hydraulikken til DARPA-bikkja, sensorrekka til Google-bilene og sverm-AI fra droneteknologien. Dukt-tape noen M60/72 på dem og selv jeg ville tenkt meg om to ganger... Det jobbes nok med dette også, men det fører med seg et etisk dilemma. Selv det amerikanske folket er nok skeptiske til å la roboter vandre rundt på bakken og drepe folk. Droner I luften er litt mer spiselig da de ikke beveger seg blant folk og i teorien ikke dreper uten at et menneske trykker på en knapp.Men det forundrer meg stort om man ikke ser fjernstyrte mech-bot's på slagmarken snart. *cough* RoboCOP *cough* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå