Lassern Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Klar for det store spranget? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Fin fangst. Da spesielt med tanke på fargene. Frosken glir godt inn, men skiller seg likevel ut fra miljøet den er i. Dybdeuskarpheten og bølgene gir også en bra effekt sammen. -Frode Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Fin fangst. Da spesielt med tanke på fargene. Frosken glir godt inn, men skiller seg likevel ut fra miljøet den er i. Dybdeuskarpheten og bølgene gir også en bra effekt sammen. -Frode Takk for god kommentar, DataFMT Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette var bra:-) Som Frode sier, fargene er en utfordring, men du har løst det veldig bra. God komp og skarphet. Visste forresten ikke at padder/frosker rustet.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Henger meg på DataFMT og Pentaxen sin kommentar ang. fargene i bildet. Fokus og plassering av frosken er meget bra. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Fllott fangst av denne fascinerende krabaten! Det meste er sagt her ;-) Den oppadgående diagonalen er vel ikke akkurat med på å trekke helhetsinntrykket ned den heller? ;-) Supert bilde! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Flott og velkomponert, med fargene i den rustne bølgeblikken som passer fint til froskens farger. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Litt uvanlig miljø for en frosk tenker jeg, men den er vel av den forfengelige sorten, måtte finne noe som matchet;) Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Dette var bra:-) Som Frode sier, fargene er en utfordring, men du har løst det veldig bra. God komp og skarphet. Visste forresten ikke at padder/frosker rustet.... Tusen takk, Pentaxen. Jeg husker det fantes rustne padder som godteri i gamle dager (litt tyrkisk pepper aktig) Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Henger meg på DataFMT og Pentaxen sin kommentar ang. fargene i bildet. Fokus og plassering av frosken er meget bra. Vennlig hilsen Ragnar Takk, takk, Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Fllott fangst av denne fascinerende krabaten! Det meste er sagt her ;-) Den oppadgående diagonalen er vel ikke akkurat med på å trekke helhetsinntrykket ned den heller? ;-) Supert bilde! Takk for hyggelig tilbakemelding, Gro Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Flott og velkomponert, med fargene i den rustne bølgeblikken som passer fint til froskens farger. Mange takk, MotoG Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Litt uvanlig miljø for en frosk tenker jeg, men den er vel av den forfengelige sorten, måtte finne noe som matchet;) Ja, enten forfengelig eller engstelig for å synes Tusen takk, Helene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Flott bilde av den blanke og skarpe frosken mot den matte og uskarpe bakgrunnen. Fint lys og fine farger og flott komposisjon. Liker dette !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Flott bilde av den blanke og skarpe frosken mot den matte og uskarpe bakgrunnen. Fint lys og fine farger og flott komposisjon. Liker dette !!! Mvh Alec Tusen takk for hyggelig kommentar, Alec Ask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg