Salvesen. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Nå stusser jeg på noe... Jeg lurer på om jeg kan droppe ut av skole nå, så gå IKT servicefag deltid? Siden jeg fikk 6er i alle fellesfagene fra MK2, og det er jo samme fellesfag. Kan jeg da kun gå det IKT fagene? Hvordan går jeg frem da? Hvorfor har du ikke kommet deg til en rådgiver? de har ALLE svarene du søker. Det er så mye lettere. Lenke til kommentar
heipameg Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Rådgiverne på skolen min virker som de bare vil svare så fort og dårlig som mulig for at jeg skal gå vekk. Får ingen hjelp. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 da søker du som vanlig, og hvis du kommer inn, så søker du om fritak i de fagene du har bestått fra før av. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Rådgiverne på skolen min virker som de bare vil svare så fort og dårlig som mulig for at jeg skal gå vekk. Får ingen hjelp. Ta kontakt med en annen skole, som har den linjen du vill inn på. Lenke til kommentar
heipameg Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Har prøvd det og, men mange vil ikke hjelpe meg, og andre ber meg snakke med intaksansvarlig på skolen. De vil heller ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå