kjellst Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Fyrlykt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg legger på sort bakgrunn, da trer bildene enda bedre fram. Var helt nydelig dette. Flott lys! Velger meg V2 da jeg er svak for panoramaformatet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Begge bildene er veldig fint utført. Det er mørkt, men likevel detaljer i skyggene. Jeg likte V1 best. -Frode Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ikke kjedelige.., liker stemningen.., et flott skue mot fjellene og dette nydelige lyset.., fyrlykta fint plassert i bildeflaten.., flotte bilder begge to.. #Jan Åge Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Komposisjonsmessig synes jeg best om V2 med fin plassering av fyrlykten. Ellers vakker horisont bak fjellrekken. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Bildene er jo fine i seg sjøl,men de har flekker og rusk som du burde gjort noe med.. Et ganske graverende ruskpå V2 + en stor flekk.V1 har en flekk på himmelen over fyret. Dette fikser du! (nå håper jeg virkelig at det ikke er skjermen min som er møkkete...det ville vært flaut! ) Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Takker Det graverende "rusket" på V2 e rett over for fyret ( litt til venstre) er faktsik en måse, men ser at det sikkert hadde vært greit å tatt den bort Resten er rydda bort, men ble vist lasta opp en version som ikke var "ryddet " Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Takker Det graverende "rusket" på V2 e rett over for fyret ( litt til venstre) er faktsik en måse, men ser at det sikkert hadde vært greit å tatt den bort Resten er rydda bort, men ble vist lasta opp en version som ikke var "ryddet " Er det en måse? Ofte blir disse fuglene som sniker seg med på bildet oppfattet som et rusk, da kan de likegodt fjernes. De blir som regel så bittesmå likevel. Typisk å laste opp feil versjon da! Det har jeg også gjort noen ganger Men rart ingen andre påpekte dette, det er da tross alt bildekritikk og ikke Instagram dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg