Rustymagus Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Bayonetta-skaperne lover en større spillverden, en mer dyptpløyende historie, og spillaction i en helt ny skala.SNIKTITT: Ny retning for Platinum Games Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Var skeptisk når jeg så ting fra dette spillet for noen måndter siden, men etter jeg leste dette ble jeg veldig mye mer interessert i spillet. drage customization og coop mot store monstre det høres artig ut. Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Synd hvis det ikke kommer til PC, gidder ikke konsoller, men jeg vil gjerne prøve spillet dersom det kommer til PC 1 Lenke til kommentar
starkr Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Hmm, spennende med noen dråper skepsis. Ingen har levert et bra dragespill siden Drakan: Order of the flame. Men kommer det ingen PC-versjon har det liten betydning. Endret 8. oktober 2015 av starkr Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Synd hvis det ikke kommer til PC, gidder ikke konsoller, men jeg vil gjerne prøve spillet dersom det kommer til PC Hmm, spennende med noen dråper skepsis. Ingen har levert et bra dragespill siden Drakan: Order of the flame. Men kommer det ingen PC-versjon har det liten betydning. Vi får se da. Metal Gear Rising kom ut til PC etter hvert, så kanskje dette også gjør det. Microsoft prøver jo å forene alle plattformene sine, så man kan alltids håpe. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg håper virkelig at dette kommer til pc etter hvert. ALT for få spill hvor du får kverke, brenne og trampe fiender ihjel som drage. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Har en liten følelse av at dette blir et helt middelmådig spill som fort blir glemt dessverre. Jeg ser ihvertfall ikke hva som gjør dette spillet noe spesielt :l Men skal ikke dømme spillet før det kommer ut! Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Personlig så savner jeg "Dragon Lore"-serien... Jeg har alltid hatt sansen for drager...,så dette virker lovende. Men som flere har sagt her...,kommer det ikke til PC så er det ikke av like stor interesse. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Fant en feil! Lanseringsdato: Fjerde kvartal 2016 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvem spiller på konsoll i det hele tatt Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvem spiller på konsoll i det hele tatt Menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå