AfterGlow Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 «Roku 4» er nå lansert.Rokus nye strømmeboks takler 4K – og kan finne fjernkontrollen din Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Roku er uaktuelt å prøve igjen til til skjerper seg og gir oss utenfor "spesielle områder" tilgang til Netflix. Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Roku er uaktuelt å prøve igjen til til skjerper seg og gir oss utenfor "spesielle områder" tilgang til Netflix. Jeg har brukt Roku 3 til (norsk) Netflix i et års tid uten problemer. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Roku er uaktuelt å prøve igjen til til skjerper seg og gir oss utenfor "spesielle områder" tilgang til Netflix.Jeg har brukt Roku 3 til (norsk) Netflix i et års tid uten problemer. Oi! Har de endelig ordnet det? Jeg har ikke sjekket i det siste, men kanskje det er verdt et forsøk igjen. Det er Roku 3 jeg også har, og har mast flere ganger på support om dette, men det kan være over et år siden... Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kan dere vær så snill å bruke streaming istedet for strømme? Uansett hva Norsk Språkråd sier, det blir helt feil Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kan dere vær så snill å bruke streaming istedet for strømme? Uansett hva Norsk Språkråd sier, det blir helt feil Det er lov å håpe. De sluttet jo heldigvis med å skrive "Iphone". Lenke til kommentar
Jan-Tore Tonheim Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kan dere vær så snill å bruke streaming istedet for strømme? Uansett hva Norsk Språkråd sier, det blir helt feil Ja og så kan vi gå tilbake til å skrive etage i stedet for etasje, bureau i stedet for byrå og station i stedet for stasjon. Eller vent, kanskje alle skulle bare droppet det norske språk til fordel for engelsk først som sist, så er man kvitt hele problemet. 4 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Eller vent, kanskje alle skulle bare droppet det norske språk til fordel for engelsk først som sist, så er man kvitt hele problemet. Tja... i mange sammenhenger kunne det jo vært det beste, som f.eks. når det er snakk om teknologi som her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg