Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 bare bær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Friskt og flott! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Takk Magnar! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det perfekte tyttebærbildet. Fine farger. Skarpheten og fokus sitter på riktig plass. Kraftig vignett, men passer bra på dette bildet. Et bilde å ta vare på -Frode Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Nydelig!! Fin etterbehandling. # Jan Åge Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Takk Frode og Jan Åge. Bildet er tatt på full blenderåpning og lukkertid på 1/30 (håndholdt). mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Synes dette var smakfullt utført. mvh Ibn Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 skaprt og fint. Farger som minner om et julekort Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Takk for fine kommentarer fra Ingvald og Kjell Stian. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Tyttebær smaker best når jeg går og spiser disse ute i naturen synes jeg. Disse ser ut til å være svært gode ! Fint fokus og god skarphet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Flotte bær med glans i! Dette ble flott Fredrik! Jeg har tatt noen bær-bilder sjøl, men har ikke blitt helt fornøyd...enda.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja, tyttebæra (og andre bær) smaker best der ute i naturen, spesielt de som vokser høyt til fjells (slik som her). Takk for fine tilbakemeldinger, Helene og Ragnar! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg