AfterGlow Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Facebook gjør nyhetsstrømmen mer tilpasningsdyktig.Lei av treg nyhetsstrøm på Facebook? Nå kommer løsningen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kult det, men kan jeg snart få lov til å velge at jeg ALLTID vil se nyeste innlegg først...? 2 Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kult det, men kan jeg snart få lov til å velge at jeg ALLTID vil se nyeste innlegg først...? Favourites->News Feed->Most Recent 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kjærkomment for vi som jobber på sjøen med satellitt-nett! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kult det, men kan jeg snart få lov til å velge at jeg ALLTID vil se nyeste innlegg først...?Favourites->News Feed->Most Recent Nei, den resettes av seg selv. Jeg vil at det skal stå på most recent, uten at jeg må gå inn å endre på det hver gang jeg åpner browseren på nytt. 2 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Kommer an på leseren. Fisket frem leseren i Windows 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg