Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

A4 Allroad eller Passat Alltrack?

bshagen

Hjelp til å velge bil  

23 stemmer

1. 1. Hvilken av disse ville du hatt?

• Audi A4 allroad
      10
    • VW Passat Alltrack
      5
    • Annet lignende alternativ?
      8

Anbefalte innlegg

Oppdatering.

Vel, denne tråden ble jo bare surr, har tilslutt bestemt meg for å fortsette med BMW. Valget har falt på 2013 3-serie touring. Så beklager alle spørsmålene her.

Håper likevel jeg blir fornøyd, har aldri hatt diesel før, og liker rekkesekseren min så godt. Jaja, 318d går vel fremover den også. Har fått napp på en fin en jeg skal se på i helga. Kan poste bilder hvis jeg får den. :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare pass på at den har dieselvarmer, om ikke går du en kald vinter i møte ;)

Den har en Eberbacher (?) installert. :)
Det hjelper på. Hadde det på Mondeoen jeg hadde før.
Bruker den mye strøm?

Den jeg hadde var en kjørevarmer, ikke parkeringsvarmer, så det kan jeg ikke svare på.

Og på bilen jeg har nå, har jeg knapt brukt den enda.

Lenke til kommentar

Bare pass på at den har dieselvarmer, om ikke går du en kald vinter i møte ;)

Den har en Eberbacher (?) installert. :)
Det hjelper på. Hadde det på Mondeoen jeg hadde før.
Bruker den mye strøm?

Den jeg hadde var en kjørevarmer, ikke parkeringsvarmer, så det kan jeg ikke svare på.

Og på bilen jeg har nå, har jeg knapt brukt den enda.

Dette tror jeg er en parkeringsvarmer som man kan starte med en Android App. Blir spennede å se i allefall, først må jeg jo få bilen, og det kan da fort hende noen er meg i forkjøpet. :p (bank bank bank)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er ikke dumt å ha en lader tilgjengelig hvis du bruker ekstravarmeren ofte og har mye småkjøring. Koster ikke mer enn ett 3-400,- for en OK lader. Ved mye bruk av ekstravarmer på min gamle bil måtte jeg lade 2-3 ganger i løpet av andre vinteren. 

Lenke til kommentar

Da var det gjort! Endte opp med en BMW 3-serie F31. Så beklager at det ble så mye frem og tilbake her.

Ble det en XDT? 

A også kanskje?

Ble verken X eller A dessverre, bare dt.

Men det får duge, står ikke såå mye fast om vinteren. :p

Her er den:

42_1233283736_xl.jpg

42_1208123529_xl.jpg[/url]

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den er moderat senket, ja. Usikker på hvilket sett det er, måtte rett på jobbreise, men skal sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. Ligner litt på den senken man får av H&R fjørene.

God damn!

Men du er like stuck på den parkeringsplassen din da..

Det er sant, men bestemte meg nok en gang og lide for skjønnheten, men godt mulig jeg kommer til å angre på det. Det er heldigvis sjeldent det skjer, kanskje bare en eller to ganger i løpet av vinteren.

Liten motor, savner allerede rekkesekseren fra den gamle jeg har stående, men den går likevel greit nok.

Dieselvarmeren med appstyring er deilig, og den skal bli flittig brukt. Tenkte å fastmonterte en vedlikeholdslader oppi motorrommet en plass. Tips til lader?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...