Thor'en Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Rivningstomt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Her kom du meg i forkjøpet , jeg tok et lignende bilde i Estepona nylig. Flott fanget og formidlet . Det er artig å se konturene av husene som en gang har stått der . Nesten som en historisk dokumentasjon . Mvh Alec Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Litt av en fasade.., ja, absolutt verd et knips dette.. # Jan Åge Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Likte dette. meget spennende på se hva som dukker opp av gamle dager, En flott fargesammensetning var det også. mvh Ibn Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Her kom du meg i forkjøpet , jeg tok et lignende bilde i Estepona nylig. Flott fanget og formidlet . Det er artig å se konturene av husene som en gang har stått der . Nesten som en historisk dokumentasjon . Mvh Alec Takk så mye Alec. Mvh Thor Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Litt av en fasade.., ja, absolutt verd et knips dette.. # Jan Åge Takk for tilbakemeldingen Jan Åge. Mvh Thor Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Likte dette. meget spennende på se hva som dukker opp av gamle dager, En flott fargesammensetning var det også. mvh Ibn Takk så mye Ingvald for din hyggelige tilbakemelding. :) Mvh Thor Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Her har du funnet et godt fotomotiv, og som du tar godt vare på. Vellykket bilde synes jeg ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Her har du funnet et godt fotomotiv, og som du tar godt vare på. Vellykket bilde synes jeg ! Vennlig hilsen Ragnar Takk så mye for hyggelig tilbakemelding Ragnar. :) Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg