Fjaslokt Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Mye bedre navn på kategori. Det har vel ikke vært sånn hele tiden? uansett la jeg først merke til det nå , og det forklarer kategorien mye bedre Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 litt enig der, men tror neppe det blir så mye ekstremkjøling som skrives her.. blir nok bare vannkjøling :grine: Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Blir da diskutert både Vapochill og Prometia her. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hva er egentlig forskjellen på de? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hva er egentlig forskjellen på de? På vappo og prommy? Prommy kjøler bedre.. har vel kraftigere kompressor Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 litt enig der, men tror neppe det blir så mye ekstremkjøling som skrives her.. blir nok bare vannkjøling :grine: "Vanlig" vannkjøling vil nok dominere, naturlig nok. Men vær ganske sikker på at det dukker opp både vappo- og tec-løsninger her også! Jeg tør nesten banne på det.... *grin* Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Men vær ganske sikker på at det dukker opp tec-løsninger her også! Jeg tør nesten banne på det.... *grin* Kommer hvertfall 1 utpå nyåret, :nice: for de som ikke forstod det så gjelder det meg :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå