Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Mujer de rojo... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Flott gatebilde. Ser ut, på kledsel, at du har fanget en nordeuropeer her.. Spanske damer er ofte stramme i tøyet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Tøft dette Alec:-) Et litt hardt utrykk som ble stilig. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hadde det ikke vært for mappa under armen så kunne man tenkt i en litt bestemt retning her for huen er jo litt iøyenfallende. T.o.m. den flintskalla figuren med svarte solbriller glaner. Fint utsnitt og komp. Du kan jo forsøke å skjære vekk den lyse glipa til høyre og se hvordan det funker da? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kvinne i rødt, og blir overvåket ikke jordiske vesener. Fint utsnitt med utheving av fargene på personen i gågata mot det øvrige i sv/hv. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Trond Olav , Pentaxen , Roar og Ragnar !!! Hun var nok spansk , kleskoden er nok endret som følge av den generell økonomiske situasjonen i landet. Har også lagt ut en versjon med kuttet Roar foreslo . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Likte best V1, synes ho blei for midtstillt i V2. Kult bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Likte best V1, synes ho blei for midtstillt i V2. Kult bilde Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding : Prøvde å kutte på venstresiden også for å unngå midtstilling ,men da måtte jeg ha kuttet hele plakaten til venstre og mer til . Jeg kan kanskje prøve det også. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Likte best V1, synes ho blei for midtstillt i V2. Kult bilde Hei Helene !Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding : Prøvde å kutte på venstresiden også for å unngå midtstilling ,men da måtte jeg ha kuttet hele plakaten til venstre og mer til . Jeg kan kanskje prøve det også. Mvh Alec Joda, både V2 og V3 funker bedre enn originalen her - kanskje V3 best? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg