skidd Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hei. Har 8-16 jobb, det jeg lurer på om det er noen enkle måter å tjene noen ekstra kroner på i mnd, som f.eks. hjemmejobb via nett eller noe, der man kan få inn noen tusenlapper ekstra lovlig ☺ Takk for svar ☺ Lenke til kommentar
Maria Øyhaugen - Laptop Lifestyle Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er selvsagt network marketing Vet du noe om det? Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja, jeg jobber med Network marketing. Ja, det er en seriøs business. Ja, jeg kan leve av det. If you think it's a scam, I still get paid. If you think it's too good to be true, I still get paid. If you join me, we both get paid. If you don't join me, I STILL GET PAID. Gjør du det du alltid har gjort, får du det du alltid har fått! Når signaturen din er dette, tenker jeg scam lang vei. 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg føler at maria her bruker diskusjon.no for å rekruttere folk til pisset sitt schemet sitt. Rapportert så får en moderator avgjøre om det er innafor reglene. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja, det er fullstendig lovlig å ta en ekstra jobb og tjene flere tusenlapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå