Gå til innhold

login manager

tjoo..

Anbefalte innlegg

Det verste er når folk ikke kan legge litt sjel i det de skriver. Personlig gidder jeg ikke å lese sms språk eller ustrukturerte poster. Litt skrivefeil må man imidlertid regne med

jezjez, og sim prøver jo å gjøre sitt beste :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det verste er når folk  ikke kan legge litt sjel i det de skriver. Personlig gidder jeg ikke å lese sms språk eller ustrukturerte poster. Litt skrivefeil må man imidlertid regne med

jezjez, og sim prøver jo å gjøre sitt beste :love:

Off, originale posten ble for dum ;p forstod ikke hva jeg selv ville fram til. Hmm, synes også denne tråden har gått litt vel off topic..

Og selvfølgelig gjør jeg mitt beste for å bli forstått på en noenlunde bra måte.

Edit; endret hele posten ;p

Endret av sim
Lenke til kommentar

Du har tydeligvis misforstått eller gått inn for å feiltolke det jeg skrev. Jeg mente det ikke som en kritikk av andre sitt språk, heller en oppfordring til å legge litt sjel i det en skriver. Jeg konstaterer at enkle skrivefeil og dårlige formuleringer er noe som vi dødelige gjør, men når folk ikke gidder å legge litt sjel i det en skriver gidder jeg ikke å lese det.

Om en tilfeldigvis orddeler et ord er vel ikke det noe å henge seg opp i.

Edit: Blah vi avslutter denne diskusjoner.

Den var tåpelig. Mente bare at litt dårlig språk må en regne med.

Sim: Du så vel ikke på det som kritikk?

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar
Du har tydeligvis misforstått eller gått inn for å feiltolke det jeg skrev. Jeg mente det ikke som en kritikk av andre sitt språk, heller en oppfordring til å legge litt sjel i det en skriver. Jeg konstaterer at enkle skrivefeil og dårlige formuleringer er noe som vi dødelige gjør, men når folk ikke gidder å legge litt sjel i det en skriver gidder jeg ikke å lese det.

sim\ tar ikke dette som kritikk ;)

Da må jeg reise hjem til Norge og stramme han opp litt :p Lære han litt om kritikk etc. Nei, men seriøst, er ikke noe å henge seg opp i :)

sim\ har ingen problemer med å skrive riktig og fint og det vet vi da alle. :cool:

Lenke til kommentar

sim\ tar ikke dette som kritikk ;)

Da må jeg reise hjem til Norge og stramme han opp litt :p Lære han litt om kritikk etc. Nei, men seriøst, er ikke noe å henge seg opp i :)

sim\ har ingen problemer med å skrive riktig og fint og det vet vi da alle. :cool:

Ikke svar for meg din snott ;p..

Neida, tok det ikke som kritikk, langt ifra, jeg er fullstendig enig med deg. Og Velmont, tror du trenger en liten oppstramming selv ;)

Lenke til kommentar
Neida, tok det ikke som kritikk, langt ifra, jeg er fullstendig enig med deg. Og Velmont, tror du trenger en liten oppstramming selv icon_wink.gif

Off, det var bra. Den orginale posten min var gjerne litt dårlig poengert, men det var bra at du (sim) tok poenget. Så jo tydelig at du LA sjel i det du skrev.

Vet du om fler? Prøvde å lage en egen, men det ble ikke noe tess. Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...