yNx Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det verste er når folk ikke kan legge litt sjel i det de skriver. Personlig gidder jeg ikke å lese sms språk eller ustrukturerte poster. Litt skrivefeil må man imidlertid regne med jezjez, og sim prøver jo å gjøre sitt beste Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Det verste er når folk ikke kan legge litt sjel i det de skriver. Personlig gidder jeg ikke å lese sms språk eller ustrukturerte poster. Litt skrivefeil må man imidlertid regne med jezjez, og sim prøver jo å gjøre sitt beste Off, originale posten ble for dum ;p forstod ikke hva jeg selv ville fram til. Hmm, synes også denne tråden har gått litt vel off topic.. Og selvfølgelig gjør jeg mitt beste for å bli forstått på en noenlunde bra måte. Edit; endret hele posten ;p Endret 17. november 2003 av sim Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 sms språk Om jeg ser en person til som orddeler i en setning hvor de kritiserer andres språkferdigheter... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Du har tydeligvis misforstått eller gått inn for å feiltolke det jeg skrev. Jeg mente det ikke som en kritikk av andre sitt språk, heller en oppfordring til å legge litt sjel i det en skriver. Jeg konstaterer at enkle skrivefeil og dårlige formuleringer er noe som vi dødelige gjør, men når folk ikke gidder å legge litt sjel i det en skriver gidder jeg ikke å lese det. Om en tilfeldigvis orddeler et ord er vel ikke det noe å henge seg opp i. Edit: Blah vi avslutter denne diskusjoner. Den var tåpelig. Mente bare at litt dårlig språk må en regne med. Sim: Du så vel ikke på det som kritikk? Endret 18. november 2003 av RolfOve Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Du har tydeligvis misforstått eller gått inn for å feiltolke det jeg skrev. Jeg mente det ikke som en kritikk av andre sitt språk, heller en oppfordring til å legge litt sjel i det en skriver. Jeg konstaterer at enkle skrivefeil og dårlige formuleringer er noe som vi dødelige gjør, men når folk ikke gidder å legge litt sjel i det en skriver gidder jeg ikke å lese det. Om en tilfeldigvis orddeler et ord er vel ikke det noe å henge seg opp i. Edit: Blah vi avslutter denne diskusjoner. Den var tåpelig. Mente bare at litt dårlig språk må en regne med. Sim: Du så vel ikke på det som kritikk? sim\ tar ikke dette som kritikk Da må jeg reise hjem til Norge og stramme han opp litt Lære han litt om kritikk etc. Nei, men seriøst, er ikke noe å henge seg opp i sim\ har ingen problemer med å skrive riktig og fint og det vet vi da alle. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Du har tydeligvis misforstått eller gått inn for å feiltolke det jeg skrev. Jeg mente det ikke som en kritikk av andre sitt språk, heller en oppfordring til å legge litt sjel i det en skriver. Jeg konstaterer at enkle skrivefeil og dårlige formuleringer er noe som vi dødelige gjør, men når folk ikke gidder å legge litt sjel i det en skriver gidder jeg ikke å lese det. Om en tilfeldigvis orddeler et ord er vel ikke det noe å henge seg opp i. Edit: Blah vi avslutter denne diskusjoner. Den var tåpelig. Mente bare at litt dårlig språk må en regne med. Sim: Du så vel ikke på det som kritikk? sim\ tar ikke dette som kritikk Da må jeg reise hjem til Norge og stramme han opp litt Lære han litt om kritikk etc. Nei, men seriøst, er ikke noe å henge seg opp i sim\ har ingen problemer med å skrive riktig og fint og det vet vi da alle. Ikke svar for meg din snott ;p.. Neida, tok det ikke som kritikk, langt ifra, jeg er fullstendig enig med deg. Og Velmont, tror du trenger en liten oppstramming selv Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Neida, tok det ikke som kritikk, langt ifra, jeg er fullstendig enig med deg. Og Velmont, tror du trenger en liten oppstramming selv icon_wink.gif Off, det var bra. Den orginale posten min var gjerne litt dårlig poengert, men det var bra at du (sim) tok poenget. Så jo tydelig at du LA sjel i det du skrev. http://art.gnome.org/themes/gdm_greeter/index.php Vet du om fler? Prøvde å lage en egen, men det ble ikke noe tess. Endret 19. november 2003 av RolfOve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå