Ganam Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Leter etter noen å spille Halo 5 med til tider, kan ikkje love at eg kommer til å spille så mange timer om gangen. Gamertag er SmellThatAfro. Spillet er forhåndsbestilt digitalt, så får nok ikkje spilt noe før lanseringsdatoen! Endret 23. oktober 2015 av Ganam Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Holder på med Halo: The Master Chief Collection nå. Tenkte jeg skulle igjennom alle før jeg spiller Halo 5. Mye pga jeg husker så lite av historien. Og jeg tror jaggu jeg ikke har spilt det siste... Men må si det var smertefullt å spille det første Halo igjen(ble endelig ferdig igår).Men Halo 2 er en fryd å spille isteden... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Da fikk jeg halo 5 fra elkøp Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kopien av Halo 5 kom her også, det her skal bli snasent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Gøy! Veldig spent på hva andre mener om historien. Men vi kjører en spoilerfri tråd frem til tirsdag? Noen som tar ansvar og lager et Diskusjon.no Company?https://www.halowaypoint.com/en-gb/community/spartan-companies Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 At tråden forblir spoilerfri frem til den dagen, og gjerne litt til regner jeg absolutt med Bruk i tilfelle spoilertag om noe MÅ nevnes. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 At tråden forblir spoilerfri frem til den dagen, og gjerne litt til regner jeg absolutt med Bruk i tilfelle spoilertag om noe MÅ nevnes. Vær varsom når man også går på /v/, ble spoilet noe som jeg helst ikke ville vite. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Nå føler jeg meg gammel, for jeg forstår ikke hva /v/ er for noe Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Heh, det er 4chan /v. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Takk, kunnskapsnivået levlet seg opp i dag også 1 Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 "Attention. Unable to validate your DLC with Xbox Live" Får dette når jeg skal starte opp Halo 5, what can i do? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Får den samme Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Det er fordi spillet ikke er utgitt. Du må bli whitelistet for å få tilgang. Du kan omgå denne sperren med å være offline, men du kan kun spille enspiller. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Og achievements fungerer ikke om du er offline sånn. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Bare å smøre seg med tålmodighet nå. Dama har selvfølgelig bursdag på tirsdag, kunne jo ikke passet bedre mener jeg. Hadde vært artig om vi alle kunne blitt venner og fått til noe custom games også!? Eller hva tenker dere? Edit: Etter forespørsel fra the blue antilope litt lenger opp på siden her, tok jeg ansvar og laget et company. Navnet ble rett og slett: DiskusjonNohttps://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/diskusjonno Endret 24. oktober 2015 av _bajazzo_ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Bare å smøre seg med tålmodighet nå. Dama har selvfølgelig bursdag på tirsdag, kunne jo ikke passet bedre mener jeg. Hadde vært artig om vi alle kunne blitt venner og fått til noe custom games også!? Eller hva tenker dere? Edit: Etter forespørsel fra the blue antilope litt lenger opp på siden her, tok jeg ansvar og laget et company. Navnet ble rett og slett: DiskusjonNo https://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/diskusjonno Sendte en request nå. CaZpaH :-) Fikk forøvrig min halo 5 i dag xD 1 Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Flotte greier! Dette kan jo ikke bli annet enn bra! Endret 24. oktober 2015 av _bajazzo_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Skuffelsen var stor da jeg startet opp spillet på fredag lørdag. Forstår ikke poenget med å whiteliste streamere, progamers oln. for tilgang før alle andre. Endret 26. oktober 2015 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Ja, det er en litt tullete praksis. Vi som har vært hvitelistet, pga. av testing, har så vidt funnet folk å spille med. Hadde alle fått vært med, kunne jeg spilt kamper konstant denne helgen. Flere må bli medlem i Kompani Diskusjon.no: https://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/diskusjonno Endret 26. oktober 2015 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 For oss som har forhåndsinstallert spillet, blir dette åpnet ved midnatt? Eller i morgen tidlig?Går jo snart på veggen. Lest bare gode anmeldelser også, så dette lover bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå