Mato Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 vil anbefaler alle som spiller mye online om og registrere seg på http://halotracker.com/, får så og knytte din gamertag til kontoen og så gå hit http://halotracker.com/h5/leaderboards/sitescore?page=1&country=Norway og joine regionalt leaderboard . Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Yay! Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra komplett på elite controller. Da blir det halo online resten av helga foråsirrehsånn :-P Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Done!Ikke at jeg blir å hevde meg der. Første dagen jeg spilte gjorde jeg det ganske bra. Nåå suger jeg totalt. Stor forskjell fra CoD/Battlefield i spillestil og slikt. I CoD har jeg alltid gjort det bra. Her trengs det litt tilvenning til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg tror neppe jeg rekker å bli hektet online også denne gangen, snart kommer Battlefront..og da går tiden den veien. jeg føler allerede nå at folk har spillet en del online og jeg ikke har sjangse å hevde meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Yay! Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra komplett på elite controller. Da blir det halo online resten av helga foråsirrehsånn :-P CDON har ikke sendt min enda Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Yay! Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra komplett på elite controller. Da blir det halo online resten av helga foråsirrehsånn :-P CDON har ikke sendt min enda Skriv en epost til cdon å be di få ræva i gir å sendt deg Halo 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Halo 5 har jeg fått for lengst, tenkte på kontrollen jeg bestilte 2. juli Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Spiller mest Breakout for tiden, og hadde en fin runde i dag. Havnet plutselig 1 mot 4 bare noen få sekunder i kampen, men klarte å snu det Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Spiller mest Breakout for tiden, og hadde en fin runde i dag. Havnet plutselig 1 mot 4 bare noen få sekunder i kampen, men klarte å snu det Sykt deilig!! Grattis 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Deilig med sånne øyeblikk. Hadde en sånn en på warzone i går... Gikk på en skikkelig spree, tok ut en AI boss og tok over et basepunkt ? Lenke til kommentar
General Sparky Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Søker voksen co-op partner til Halo 5 og MCC legendary. Gamertagen min er: AlfalfaMale01 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Sykt deilig!! Grattis Takker! Var deilig følelse det ja. Rimelig nervøs etter å ha tatt han tredje. . Angående REQ-pakker, så har jeg funnet en fin strategi. Hvis man bare vil ha permanent unlocks (Hjelm, suit, emblem osv) så gjelder det å bare kjøpe Silver-pakker (5000 points) Da får man to permanent unlocks helt til det ikke er noen igjen, uansett grad. Det blir å gå dobbelt så kjapt som å kjøpe gold-pakker (10 000 points). Dere som spiller Warzone og vil ha litt Legendary-våpen går sikkert for Gold-pakkene, men er man ikke interessert i de kortene som brukes opp så er det Silver som er tingen. Prøvde å google litt, og en sier at man sparer rundt en million REQ points på å kjøpe Silver kontra Gold. Noe som da også vil si at man trenger sånn ca en mill points for å få alt, om man ikke tar høyde for de pakkene man får på andre måter (som er en del det også). Ellers koser jeg meg med Arena fortsatt. Spilte lite i helgen, men har fått tatt igjen litt nå. Rundt 7 timer spilletid nå, 51 matcher. Tok noen matcher før jeg ble hekta, men nå er Halo 'the shit' igjen! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Når man må bære laget sitt i Breakout. Rimelig fornøyd! Endret 7. november 2015 av Comma Chameleon 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Tok meg friheten i å legge deg til lista xD er lett med på breakout en gang eller ti. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Da ble jeg også endelig ferdig med storyen. Hands down det beste eksklusive spillet til konsoll. Gleder meg allerede til Halo 6 og fortsettelsen! Ingenting kan måle seg med dette spillet. Årets spill, lett!!! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Virkelig? Tidenes krisedårlige avslutning kan det vel skilte med i hvertfall Skamartig enspiller var det jo selv om historien ikke glimter særlig mye til mellom skuddvekslingene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hvorfor er styringen av våknet vanskeligere en på cod og bf? Jeg spiller de spillene på ps4 og føler på halo jeg har lite kontroll Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hvorfor er styringen av våknet vanskeligere en på cod og bf? Jeg spiller de spillene på ps4 og føler på halo jeg har lite kontroll Føler nødvendigvis ikke at selve styring av våpen er det som gjør spillet vanskelig, heller det at fiender om det er Flerspiller eller enspiller tåler en del mer bly enn de du nevnte. Selve mobiliteten er litt stivere, ikke like løs som BF/COD. Men føler ikke at dette trekker spillet ned, tvert imot, ser på det som positivt at det skiller seg ut. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Jaja. Føles bare litt off. Men koser meg uanset Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Selvfølgelig føles det litt off, det er jo en XO-eksklusiv... Btw, du kan stille inn sensitivity. Hvis du vet hva det er... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå