Captain Junkrat Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Syntes det var rart at det ikke fantes en Halo 5 kafé, så da lager jeg en dedikert tråd om det neste Halo som kommer ut 27.10.15 . Hva er dine forventninger? Hva tror du blir positivt/negativt?La skravla gåLegg gjerne ut også GT'en hvis det er av interesse med co-op. Litt informasjon om hvordan REQ-systemet fungerer finner du her: https://www.halowaypoint.com/en-us/forums/6e35355aecdf4fd0acdaee3cc4156fd4/topics/req-system-and-microtransactions-explained/d57caf80-9288-4915-bdb5-dd7dd1abab0c/posts Endret 27. oktober 2015 av _bajazzo_ 5 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Lar meg ikke rive helt med av "hype-toget" som alltid er før release, for basert på 343 sine prestasjoner så langt er det ikke mye å skryte av akkurat. Halo 4 døde veldig fort, og MCC fungerer enda ikke som det skal snart ett år etter release (jeg vet det er to forskjellige teams som jobber med MCC og H5). Blir morsomt å prøve spillet, og se hvilke endringer de har gjort etter betaen. Og så er det veldig positivt at de satser mye på eSport. Det negative for min del er at gameplayer ikke er særlig smooth. Syns det hele føles veldig "clunky", basert på det jeg spilte i betaen selvfølgelig. Blir spennende å se hvordan det endelige produktet er. Kommer til å spille en del multiplayer i starten ihvertfall. GT: Investor. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Bare sånn for å sette stemningen: https://www.youtube.com/watch?t=51&v=HVWUuNXgm94 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Et av mine absolutte høydepunkter i år. Grisegleder meg spesielt til singelplayer delen da jeg elsket Halo 4 sin. Er og en av få spillserier jeg har likt multiplayer delen. Dette blir konge. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Gleder meg. Liker det jeg har sett, og ikke minst hørt, av spillet så langt. Anbefaler folk som ikke har gjort det ennå å ta en titt (eller lytt) på Hunt the Truth forresten. En glimrende fiksjonsbasert podcast produsert av 343 Industries der handlingen er knyttet opp mot det som skjer i Halo-universet for tiden: http://huntthetruth.tumblr.com/ Endret 9. oktober 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 stemmer det at man endelig kan sikte inn på våpen i halo 5? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 stemmer det at man endelig kan sikte inn på våpen i halo 5? Ja. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) En ting jeg kommer til å savne, og er meget skuffet over, er muligheten til sofa Co-op.. Syntes det er trist at flere og flere utviklere går vekk i fra det. Kan vel ikke kreve så veldig mye av utviklerne å implementere dette? Endret 9. oktober 2015 av _bajazzo_ 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Håper inderlig at mine forhåndsbestillinger på både Halo 5 og Xbox One Elite kontrolleren kommer tidsnok. Veldig gira på å spille nytt spill med ny hardware xD Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hmmm.Ser ut til å være full forvirring rundt release av Elite Controlleren.Komplett har i skrivende stund 15. oktober som lanseringsdato.Elkjøp har 4. november som dat. Gamezone har 30. november som lagerdato Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Offisielle er vel 27. Oktober. Samme som halo 5. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Så da er det bare å passe på for spoilere. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Har folk fått tak i det allerede? Jaja... Skal vel gå bra xD Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Fått spillet allerede? Heldig ass, hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er nok ikke min gitt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Fler som har bestilt seg Collectors Edition? Dere har kansje fått med dere at CE bare inneholder digital download og ikke fysisk kopi, det ble det selvsagt stort rabalder av og heldigvis har Microsoft/343 Industries åpnet for at man kan bytte den digitale koden mot en fysisk kopi bare ved å kontakte en kundebehandler mellom den 20. Oktober og 1. November 2015. http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/games/halo-5-guardians-disc-swap Endret 12. oktober 2015 av XtaZ Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Det var en deilig trailer! Ble super-gira nå. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 vet at det ikke blir split screen camagne men blir det split sceen multiplayeR? hvis ikke kvitter jeg meg nok med xbox Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nei, det blir ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå