Eiendomsinvest Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Hei Det er mulig ikke dette er rette forumet for dette men det er kanskje noen her inne med kapital som er ute etter investeringsmuligheter? Jeg er eiendomsutvikler og har investeringsmulighet i boligprosjekt i Oslo. Investor får eierandel og mulighet til høy avkastning med sikkerhet i eiendom. Ta kontakt på **** med din emailadresse og vi vil svare med mer info. Endret 7. oktober 2015 av Hårek Slettet link Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Selskapet bak omsatte for 1,7M i 2013 og ble sittende igjen med 10.000. Seems legit... Endret 7. oktober 2015 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Det er ikke lov å reklamere her på forumet, faens teite folk som skal presse ting inn i trynet på folk overalt. Gå og troll et annet sted mister investormann. Endret 7. oktober 2015 av Belphegor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Om du kunne fortelle litt mer om prosjektet her så vil du nok få flere napp om prosjektet er bra. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hvorfor hjelper det å fortelle mer om prosjektet når reklame ikke er lov? Blir ikke tråden slettet uansett Meeeeen, jeg er ikke sjef her så jeg bestemmer ikke, kanskje moderatorene ikke synes det tels som reklame. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Selskapet bak omsatte for 1,7M i 2013 og ble sittende igjen med 10.000. Seems legit... At man må ty til "spam" på forum er heller ikke ett godt tegn... Ellers er nok dette definitivt reklame ja, bare vente til en moderator sletter Forresten, så trenger dere ikke rapportere tråden her mer, den er flere rapporter på tråden enn poster her, så det bør holde Endret 7. oktober 2015 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg