1Dr.E Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Lurer på om noen andre har et lignende oppsett som de enkelt kan forklare til meg hvordan jeg skal etterligne: Jeg har en WD Mybook live 2TB hjemme, der jeg lagrer en kopi av alt vi tar av foto og video. Jeg har også lagt inn en digitalisert kopi av mine foreldres gamle hjemmevideoopptak på den. Kunne tenke meg å sette denne hjemme hos dem, slik at de kan se på sine egne hjemmevideoer når de ønsker.Kunne også tenke meg å fortsette å legge en backup av mine egne bilder og opptak dit.Da kan de se videoer av barnebarnet sitt også, og jeg har et trygt sted utenfor husets fire vegger (i tilfelle brann e.l.)(Har en kopi av alt i skyen i tillegg)Hvordan får jeg til dette på enklest mulig måte?FTP?I så fall, noen der ute som enkelt kan forklare meg hvordan det settes opp?Trenger ingen automatisert synkronisering eller lignende, holder lenge for meg å bruke stasjonær-PC'en hjemme til å kopiere hit og dit. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har samme oppsettet med Asustor-bokser. Kjører over Rsync! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå