Salvesen. Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Da jobbet du for lite og brukte for mye. Jeg sparte 10.000 i mnd som student. Haha ok, men da beviser du bare poenget mitt, tilbudet er topp, men den sikter seg ikke inn på nettopp gruppen som trenger den; studenter med dårlig råd. Ikke de få som sitter med gullskje opp bak. Off topic, men det er ikke alle studenter som har grei økonomi som har en gullskje opp bak, noen jobber for det også... Selv sparer jeg fult på BSU + all studiestøtte og det som ellers er til overs etter lønn. Har full jobb og 30sp... Har vell ikke fått hjelp av familie eller venner de siste nja 4 årene iallefall. 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) , men da beviser du bare poenget mitt, tilbudet er topp, men den sikter seg ikke inn på nettopp gruppen som trenger den; studenter med dårlig råd. Ikke de få som sitter med gullskje opp bak.Man er sin egen lykkes smed som det heter. Endret 7. oktober 2015 av coffeee Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det er nå ganske selvsagt at de som studerer og har ekstra cash ikke er de det står verst til med. Jeg ser uansett ikke at det er noe negativt med å oppfordre de som kan spare til å faktisk gjøre dette ved hjelp av en økonomisk gulrot. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Da jobbet du for lite og brukte for mye. Jeg sparte 10.000 i mnd som student. Haha ok, men da beviser du bare poenget mitt, tilbudet er topp, men den sikter seg ikke inn på nettopp gruppen som trenger den; studenter med dårlig råd. Ikke de få som sitter med gullskje opp bak. Det er ingen menneskerett å eie bolig. Å spare 25 tusen i året er noe alle kan gjøre hvis de faktisk gidder å jobbe ved siden av studie. Det har jeg, og flere jeg kjenner gjort. Klarer du ikke det er det virkelig ikke synd på deg at du ikke får råd til bolig. Endret 7. oktober 2015 av MrL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå