JaxSpacyyy Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Er på utkikk etter en spesiell type felger. Tror ikke de blir produsert av BMW. De ser slik ut: http://finncdn.no/mmo/2015/9/vertical-5/28/7/650/070/37_1983495552.jpg Annonse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=65007037&searchclickthrough=true Har prøvd googe bildesøk men uten hell. noen som vet hva disse heter? Har forøvrig hørt med selger av denne annonsen, men han visste heller ikke... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det der er med 99% sannsynlighet replica. BMW sine felger har BMW stemplet inn på baksiden, samt et delenummer som du kan slå opp. Hvis det ikke er stemplet noe produsentnavn så er det som regel billige Kinafelger. Lenke til kommentar
JaxSpacyyy Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Selvfølgelig klar over at felgene i annonsen ikke er org BMW, som sagt vet jeg ikke om BMW lager denne stylen engang. Men originalt eller ikke, skulle hatt navn/style nr Lenke til kommentar
JaxSpacyyy Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Skulle hatt tak i et par slike, bare litt mer strøkne enn de i annonsen Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er det noe sånt du tenker på? det er i såfall E46 M3 CSL felger. Lenke til kommentar
JaxSpacyyy Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) DSCN0950.jpg Er det noe sånt du tenker på? det er i såfall E46 M3 CSL felger. Ikke CSL nei, har god kjennskap til de. Var nesten så jeg kjøpte replica CSL men de ble solgt De jeg ser etter ligner, men hvis du ser etter så ser du at den ene eiken titter ut "bak" den andre rundtom på hele felgen. Litt annerledes enn CSL Edit: Pluss at de jeg ser etter er 18 eiker, CSL er 16 Endret 9. oktober 2015 av JaxSpacyyy Lenke til kommentar
JaxSpacyyy Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Ser ut som du har rett, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå