Schaadenfreude Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Noen som vet om det er mulig å legge til flere språkpakker i Word? Det fungerer for Windows. Irriterende med en haug røde understreker når jeg skriver på engelsk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Norsk skal ligge inne allerede, det er bare å velge riktig språk for teksten i det programmet du har valgt. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Jepp, men er det mulig å legge til flere språk samtidig så jeg slipper å bytte språk når jeg skriver på f.eks. engelsk og har norsk språk aktivert? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Ja, bare velg den teksten som skal være engelsk, og sett den til engelsk, så velger du den teksten som skal være på norsk og setter den til norsk. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Det er jeg klar over. Jeg mener å legge til både norsk og engelsk som språk i Word, slik man kan gjøre i Windows, så man slipper å gjøre dette manuelt for hver gang. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Du mener at du vil ha norwenglish tekst? Det tror jeg ikke går ann. Men du kan selvsagt skru av stavekontroll. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Som dette. Men tror ikke den funksjonen finnes for OS X. Får nøye meg med å skru av stavekontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå