Arodem Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Se den første traileren og bildene.Slik skal Far Cry Primal takle steinalderen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Syntes dette ser veldig spennende ut, men personlig så hadde jeg funnet det mer spennende om de gikk enda mer ballsy og baserte det rundt dinosaurer osv.. Her fremstår mammuter som en ren re-skin av elefanter fra Far Cry 4, og sabeltigerne som en ren re-skin av tigere fra Far Cry 4. 1 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det blir det neste kanskje? Jeg synes også dette ser veldig spennende ut og akkurat det Far Cry trenger. Virker som om de nesten inntar overlevelses-sjangeren også, men det blir vel mer FC som vi kjenner det. Jeg håper bare det er en viss dybde i systemene rundt crafting og det å overleve. Lenke til kommentar
Derek Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 "Far Cry Primal er et førstepersons skytespill satt til steinalderen." Førstepersons skytespillet? Bløir ikke det historisk litt feil å kalle et spill satt opp i steinalder epoke for et skytespill? 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Så alt var tintet rust-rødt før i tiden? Eller grått-rødt industrielt? Wow... Når de først skal lage et spill satt til en tid der alt ikke er forurenset i stykker kunne de turt å ha et skikkelig fargespekter.. BORING Endret 7. oktober 2015 av cannibalguppy 6 Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Syntes dette ser veldig spennende ut, men personlig så hadde jeg funnet det mer spennende om de gikk enda mer ballsy og baserte det rundt dinosaurer osv.. Her fremstår mammuter som en ren re-skin av elefanter fra Far Cry 4, og sabeltigerne som en ren re-skin av tigere fra Far Cry 4. Du tenker på den historiske perioden da menneskene levde i konstant frykt for å bli spist av dinosaurer? 7 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Siden når har Far Cry serien vært basert på realisme? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Men kva med det store spørsmålet som alle lurer på, er dette ei setting som er valgt til eit varmt steinalderklima slik at vi igjen får sjå digitale tribal-pupper? Meir seriøst så er eg ikkje utan vidare kjempepositiv til dette konseptet. Ein del av det som var stilig i FC3 og FC4 var kjøyretøya, hanglider og flygedrakt, samt at ein kunne velge mellom å springe rett inn i fiendeleiren med eit automatvåpen, elller å klatre opp på ein fjelltopp for å ta ut ein etter ein med snikskyttarrifla. Å gjere det samme med ei klubbe eller i beste fall ein bue medan ein vandrar over store avstandar til fots blir liksom ikkje heilt det samme. 1 Lenke til kommentar
ntls Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kan glede meg til dette spillet. Men jeg HÅPER at Ubisoft denne gangen kan gå vekk fra sin standard open world oppsett som nærmest alle open world spill nå til dags driver å kopierer fra hverandre. Open World betyr så mye mer enn å åpne opp et kart, finne nærmeste utkikkspost. Erobre den for å reveale alle point-of-interresert side oppdragene. Gå til nærmeste og gjør ditt, gå til neste, gjør datt. Når man er ferdig å tømme lokasjonene for alle POI på kartet drar man til neste utkikkspost, rinse and repeat. Jeg hatet at The Witcher 3 valgte å beholde noen av de typiske open world fremgangsmåtene ved å reveale alle POI på kartet, som tok vekk magien ved å stumble over ting dersom man valgte å utforske litt. 90% av tiden man spilte Witcher 3 (og fleste andre open world spill nå til dags) går på å stirre i hjørnet på minimappen og følge en pil. Hva skjedde med å faktisk se på verden i spillet. Lære seg å gjennkjenne landmarks, oppdage landsbyer, og gå seg vill og ende opp på en sprø journey som ikke var planlagt? 2 Lenke til kommentar
Jahkir Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kan glede meg til dette spillet. Men jeg HÅPER at Ubisoft denne gangen kan gå vekk fra sin standard open world oppsett som nærmest alle open world spill nå til dags driver å kopierer fra hverandre. Open World betyr så mye mer enn å åpne opp et kart, finne nærmeste utkikkspost. Erobre den for å reveale alle point-of-interresert side oppdragene. Gå til nærmeste og gjør ditt, gå til neste, gjør datt. Når man er ferdig å tømme lokasjonene for alle POI på kartet drar man til neste utkikkspost, rinse and repeat. Jeg hatet at The Witcher 3 valgte å beholde noen av de typiske open world fremgangsmåtene ved å reveale alle POI på kartet, som tok vekk magien ved å stumble over ting dersom man valgte å utforske litt. 90% av tiden man spilte Witcher 3 (og fleste andre open world spill nå til dags) går på å stirre i hjørnet på minimappen og følge en pil. Hva skjedde med å faktisk se på verden i spillet. Lære seg å gjennkjenne landmarks, oppdage landsbyer, og gå seg vill og ende opp på en sprø journey som ikke var planlagt? Jeg er egentlig enig... Jeg liker forsovit Openworld spill, derfor spiller jeg stort sett MMO, emn de fleste MMO spillene jeg spiller så vet jeg alltid hvor jeg skal gå I det øyeblikket jeg har fått ett oppdrag, altså ingen utforsking å snake om, og da er ting plutselig ikke så gøy lenger. Husker vanilla WOW hvor du faktisk matte finne tingene og stedene selv. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Syntes dette ser veldig spennende ut, men personlig så hadde jeg funnet det mer spennende om de gikk enda mer ballsy og baserte det rundt dinosaurer osv.. Her fremstår mammuter som en ren re-skin av elefanter fra Far Cry 4, og sabeltigerne som en ren re-skin av tigere fra Far Cry 4. Du tenker på den historiske perioden da menneskene levde i konstant frykt for å bli spist av dinosaurer? Menneskene kom 65 millioner år etter dinosaurusene ble utryddet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hva har det å si? Far Cry har hatt mutanter og mye rart, disse spillene har vel aldri vært realistiske eller historisk korrekt så hvorfor skulle det plutselig være et krav nå? Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kan glede meg til dette spillet. Men jeg HÅPER at Ubisoft denne gangen kan gå vekk fra sin standard open world oppsett som nærmest alle open world spill nå til dags driver å kopierer fra hverandre. Open World betyr så mye mer enn å åpne opp et kart, finne nærmeste utkikkspost. Erobre den for å reveale alle point-of-interresert side oppdragene. Gå til nærmeste og gjør ditt, gå til neste, gjør datt. Når man er ferdig å tømme lokasjonene for alle POI på kartet drar man til neste utkikkspost, rinse and repeat. Jeg hatet at The Witcher 3 valgte å beholde noen av de typiske open world fremgangsmåtene ved å reveale alle POI på kartet, som tok vekk magien ved å stumble over ting dersom man valgte å utforske litt. 90% av tiden man spilte Witcher 3 (og fleste andre open world spill nå til dags) går på å stirre i hjørnet på minimappen og følge en pil. Hva skjedde med å faktisk se på verden i spillet. Lære seg å gjennkjenne landmarks, oppdage landsbyer, og gå seg vill og ende opp på en sprø journey som ikke var planlagt? Spill kan ikkje bli så vanskelige, da vil ikkje alt og alle spille di... Ubisoft med fleire kunne løst dette med å gi oss ei vanskelighetsgrad utan alskens av hjelpemiddel, eventuellt med mulighet for å slå av den slags fjas. Om ikkje anna håper eg på ok PC-utgave og mod. Vil heller oppdage sjølv enn å bli plaga av kart/minikart. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 "Far Cry Primal er et førstepersons skytespill satt til steinalderen." Førstepersons skytespillet? Bløir ikke det historisk litt feil å kalle et spill satt opp i steinalder epoke for et skytespill? Hvorfor det? Det er mulig å skyte uten å bruke krutt. Bueskyting har du vel hørt om? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Syntes dette ser veldig spennende ut, men personlig så hadde jeg funnet det mer spennende om de gikk enda mer ballsy og baserte det rundt dinosaurer osv.. Her fremstår mammuter som en ren re-skin av elefanter fra Far Cry 4, og sabeltigerne som en ren re-skin av tigere fra Far Cry 4. Nei nok amerikanerne tror allerede at mennesker levde sammen med ikke-fugle-dinosaurer. De trenger ikke enda ett inntrykk som forsterker deres mangel på virkelighetsforståelse. Lenke til kommentar
LBS Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg må si at dette er veldig spennende og tøft gjort av Far Cry-gjengen! Var virkelig redd for at Far Cry-serien skulle stagnere og bli som alle andre AAA-spill, (Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed osv.) hvor normen er å re-skinne det forrige spillet, putte det i en litt annerledes setting og kaste inn noen ekstra våpen sammen med to-tre nye middelmådige funksjoner. Men denne endringen må jeg si er veldig drastisk, og står i sterk kontrast med utviklingen jeg hadde forventet etter Far Cry 4. Om spillet blir bra eller ikke vil vise seg, men de skal allerede nå få mye skryt for å tørre å prøve noe nytt! Kudos, Ubisoft. 1 Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Syntes dette ser veldig spennende ut, men personlig så hadde jeg funnet det mer spennende om de gikk enda mer ballsy og baserte det rundt dinosaurer osv.. Her fremstår mammuter som en ren re-skin av elefanter fra Far Cry 4, og sabeltigerne som en ren re-skin av tigere fra Far Cry 4. Du tenker på den historiske perioden da menneskene levde i konstant frykt for å bli spist av dinosaurer? Menneskene kom 65 millioner år etter dinosaurusene ble utryddet. Yeah. :-) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Syntes dette ser veldig spennende ut, men personlig så hadde jeg funnet det mer spennende om de gikk enda mer ballsy og baserte det rundt dinosaurer osv.. Her fremstår mammuter som en ren re-skin av elefanter fra Far Cry 4, og sabeltigerne som en ren re-skin av tigere fra Far Cry 4.Du tenker på den historiske perioden da menneskene levde i konstant frykt for å bli spist av dinosaurer? Menneskene kom 65 millioner år etter dinosaurusene ble utryddet. Alle ikke-fugle-dinosaurer døde ut 65 000 000år før mennesker dukket opp +- noen millioner basert på hvordan du definerer menneske, og nøyaktig når den siste ikke-fugle-dinosaur døde. Lenke til kommentar
Sweden4Life Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Ser kult ut, skal selvfølgeligt få det, men de kunne jo droppet far cry navnet siden dette ikke har dritt med det å gjør ? Er jo enkelt forklart skyrim uten magi lelelel Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg må si at dette er veldig spennende og tøft gjort av Far Cry-gjengen! Var virkelig redd for at Far Cry-serien skulle stagnere og bli som alle andre AAA-spill, (Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed osv.) hvor normen er å re-skinne det forrige spillet, putte det i en litt annerledes setting og kaste inn noen ekstra våpen sammen med to-tre nye middelmådige funksjoner. Men denne endringen må jeg si er veldig drastisk, og står i sterk kontrast med utviklingen jeg hadde forventet etter Far Cry 4. Om spillet blir bra eller ikke vil vise seg, men de skal allerede nå få mye skryt for å tørre å prøve noe nytt! Kudos, Ubisoft. Vær så snill si dette bar ironisk ment... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå