Gå til innhold

Flyktningebarn vil ikke ha vann fra springen og vil ha PENGER til supermarket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Har selv jobbet med å fore flyktninger fra en av våre utmerkede leire for sådant tjafs, og ingen vil tro hva som foregikk og foregår innenfor de portene. Det ble rett og slett spekulert i hvordan gjøre tilværelsen så vanskelig som mulig .. 

Neida, behøver ikke spørre om sted og navn, ville bare dele en egen erfaring med hvordan jeg  har oppfattet asylnæringen her

Lenke til kommentar

@Salvesen; Capitalist/Minimalist er jo en kjendis her på forumet fordi han vrenger alt alle sier/ skriver.

Uansett så synes jeg de er bortskjemte drittunger, hva faen skal de komme hit og kreve ting for, de har ikke krav på en dritt fra oss, og da mener jeg bokstavelig talt en bæsj. Hvorfor skal de komme hit og ha masse ting mens de bare står der, de får mat og trenger ikke tenke på å bli skutt, når man har den innstillingen så synes jeg man bør dra hjem igjen. Han duden hadde det sikkert superbra der, han dro nordover fordi han ville få det verre....

Meeeen, jeg tviler litt på ting og tang, spesiellt når visse folk presenterer det. Hvordan vet vi om denne videoen er ekte? Kan være noe propagandavræl fra et parti, som mr.Capitalist også har startet en tråd om :p

Edit; Leif glemte et komma.

Endret av Belphegor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Salvesen; Capitalist/Minimalist er jo en kjendis her på forumet fordi han vrenger alt alle sier/ skriver.

Uansett så synes jeg de er bortskjemte drittunger, hva faen skal de komme hit og kreve ting for, de har ikke krav på en dritt fra oss, og da mener jeg bokstavelig talt en bæsj. Hvorfor skal de komme hit og ha masse ting mens de bare står der, de får mat og trenger ikke tenke på å bli skutt, når man har den innstillingen så synes jeg man bør dra hjem igjen. Han duden hadde det sikkert superbra der, han dro nordover fordi han ville få det verre....

Meeeen, jeg tviler litt på ting og tang, spesiellt når visse folk presenterer det. Hvordan vet vi om denne videoen er ekte? Kan være noe propagandavræl fra et parti som mr.Capitalist også har startet en tråd om :p

Jeg er enig at de ikke bør klage, men sånn er vi folk vi klager om alt. Innerst inne vet du dette, og vi hadde gjort akkurat det samme når vi hadde en drøm om noe men så ble det ikke slik. Og som du sier, gud vet hvem som har laget filmen eller hva som ligger bak. 

Lenke til kommentar

Men de vil jo baaaaaaare ha beskyttelse, eller hva? En del av disse er åpenbart så uvitende at de ikke engang forstår eller har spurt om drikkevannskvaliteten i Finland.

"We want OUR money!"

Then fuck off back to where you came from.

Atter engang et utmerket eksempel på hva slags folk man tiltrekker seg når man åpner grensene for asylanter og single, unge menn. Dette er ressurssterke voksne mannfolk ifra Syria som har forlatt familie, venner og naboer for å dø i Syria. Hva faen skal vi dem i Europa? De kommer ikke til å finne seg til rette, og kommer til å ty til kriminalitet og bli radikaliserte. Hvor mange måneder før den første syriaflyktningbomba smeller?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Uansett om filmen er ekte eller ikke så virker det åpenbart at de som flykter gjennom hele Europa for å komme til land der de får velferdsgoder ikke lenger flykter fra krig, men er blitt "velferdsflyktninger". Jeg tror vi gjør alle parter en bjørnetjeneste når vi har en såpass naiv tilnærming til dette som veldig mange har. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje fordi det er mer kostnadseffektivt å gi dem mat fremfor penger? Man kan hjelpe flere for samme sum. Kjenner jeg blir litt provosert av å se den videoen der, av å høre hvordan de klager og hva de klager på.

All erfaring viser at det er mer kostnadseffektivt å gi penger fremfor mat. Men det føles galt, folk blir moralsk indignerte av slikt.
Lenke til kommentar

All erfaring viser at det er mer kostnadseffektivt å gi penger fremfor mat. Men det føles galt, folk blir moralsk indignerte av slikt.

Stordriftsfordeler har også noe å si. Reagerte også på at de sier at de vil ha "our money". Jeg håper denne videoen er falsk, for hvis ikke har ikke disse noe her å gjøre. Det virker også til at en del av flyktningene shopper rundt etter det "beste" landet. Et eksempel på det var jo flyktningesaken i Danmark, nærmere bestemt i Rødby, der mange flyktninger forskanset seg på toget fordi de ikke ville registrere seg i Danmark. Vi vet jo at Danmark er ganske restriktive i asylpolitikken.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det mest besynderlige og urovekkende er at man kan lage heller dårlige falske videoer, legge det ut på eks youtube, og så brer ilden seg som i tørt gress. Og så fort som medistrømmen beveger seg i dag, er det vel bare ett fåtall av de som tror på yt, som gidder gå tilbake å dobbeltsjekke. Nei de sitter klar til neste falske oppgulp, og så hyler de som stukne griser igjen ..

pigs can fly

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hva er det man forventer egentlig? Den ufattelig massive folkevandringen vi bare har sett begynnelsen på hittil kommer fordi de vil ha sin del av velstanden. Det kommer til å bli et kulturkrasj av episke dimensjoner, de få land som fortsatt har en velferdsstat kommer til å måtte avvikle den i et langt raskere tempo enn først antatt. 

På én måte mener jeg det er bra at vi endelig får tatt et skikkelig oppgjør med innvandringspolitikken, som hittil har vært preget av at vi ikke har merket de helt store problemene enda. Man har liksom skrevet om lav yrkesdeltakelse, høy kriminalitet, ghettofisering og videre, men ting har fungert fordi det har skjedd i relativt liten skala og Norge har jo gått ganske bra rent økonomisk som følge oljen. 

Nå er disse tider forbi, og vi må velge. Politisk korrekthet naivisme og den unnvikenhet vi har hatt i forhold til de store problemstillinger vil møte seg selv i døra så det synger. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva med at de kommer fordi vi er med på å gjøre det helt ulevelig der de røømer fra? 

Hurra for de nye langtrekkende bombeflyene våre, det var jo akkurat vi fikk dem i tide ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...