Fermate Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Og til slutt: "kill all humans" så herlig nerdete! Denne er litt inspirert av Destroy All Humans men kanskje mest av Computeren i Portal. (Fantastisk morsomt spill, serlig toeren) Jeg tenker nesten alltid på den computeren (og serlig slutt sangen) når jeg hører Anna snakke med sin herlige computer aksent Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Denne er litt inspirert av Destroy All Humans men kanskje mest av Computeren i Portal. (Fantastisk morsomt spill, serlig toeren) Jeg har SÅ lyst på GlaDOS sin stemme til Windows! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Flott innslag. Android forstår vel Norsk relativt godt nå om dagene? Ellers fikk hvertfall jeg litt inspirasjon. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Teknisk Ukeblad var på besøk i går. Takk for nominasjonen, Fermate. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Artig, gleder meg til å se resultatet. AtW Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg også. Det føltes litt kleint å snakke til et videokamera som filmer i 360 grader, uten reporter til stede... fikk jernteppe, flashback tilbake til muntlig eksamen, og glemte mange "smarte funksjoner". Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg også. Det føltes litt kleint å snakke til et videokamera som filmer i 360 grader, uten reporter til stede... fikk jernteppe, flashback tilbake til muntlig eksamen, og glemte mange "smarte funksjoner". Nå gleder jeg meg enda mer! 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg også. Det føltes litt kleint å snakke til et videokamera som filmer i 360 grader, uten reporter til stede... fikk jernteppe, flashback tilbake til muntlig eksamen, og glemte mange "smarte funksjoner". Nå gleder jeg meg enda mer! +1, jeg vil få popcornmaskin som starter når dette kommer ut, evt. popkornlyd fra itunes. Seriøst, jeg gleder meg til å bli inspirert. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ikke le! http://www.tu.no/it/2015/11/28/det-begynte-med-a-huske-a-skru-av-komfyren.-na-har-han-et-helautomatisk-hjem 6 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Er det Moskus himself? 1 Lenke til kommentar
_iblis_ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Veldig bra innslag Moskus! Og for en likandes kar 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Er det Moskus himself? I egen, "høye" person. Veldig bra innslag Moskus! Og for en likandes kar Takk takk. Og takk! Lenke til kommentar
_iblis_ Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det eneste såre punktet er kaffemaskinen. Den må ekteparet sette på selv. Alternativet er at Ognedal "hacker" maskinen, for å tilpasse elektronikken til systemet. Har du tittet på denne: http://store.smarter.am/collections/frontpage/products/smarter-coffee-machine-eu-plug?variant=5737210309 Har selv vannkokeren fra Smarter og den er genial (full toveis-kommunikasjon via en innebygd tcp server). Kaffe maskinen skal bestilles så raskt økonomien tillater det. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Problemet er at vi har en kaffemaskin som vi ellers er veldig fornøyd med. Det skulle bare vært mulig å automatisere den... Men jeg liker virkelig at ting begynner å komme med egne TCP-servere som det er mulig å bruke, istedenfor å måtte låse seg til en eller annen unødvendig app. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ikke le! http://www.tu.no/it/2015/11/28/det-begynte-med-a-huske-a-skru-av-komfyren.-na-har-han-et-helautomatisk-hjem Jøss, nå ble jeg virkelig overrasket. Han så helt normal ut og hadde rar nynorsk dialekt slik jeg forestilte meg. Dette var bra profilering Moskus, hyggelig at du står frem. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Nynorsk dialekt faktisk. Ikke for å være frekk, men hvor mye har du vært rundt i landet? AtW 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ikke le! http://www.tu.no/it/2015/11/28/det-begynte-med-a-huske-a-skru-av-komfyren.-na-har-han-et-helautomatisk-hjem Veldig bra og inspirerende. Får vidersende linken til min far, sånn at han også kan begynne med dette. Hvor finner man innendørs solskjermene du bruker? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Ikke le! http://www.tu.no/it/2015/11/28/det-begynte-med-a-huske-a-skru-av-komfyren.-na-har-han-et-helautomatisk-hjem Jøss, nå ble jeg virkelig overrasket. Han så helt normal ut og hadde rar nynorsk dialekt slik jeg forestilte meg. Dette var bra profilering Moskus, hyggelig at du står frem. Takk! Ja, det satt litt inne. Men foreløpig har det stort sett bare vært positive tilbakemeldinger. Nynorsk dialekt faktisk. Ikke for å være frekk, men hvor mye har du vært rundt i landet? AtW "Ikkje ver nesevise, AtW". Ikke le! http://www.tu.no/it/2015/11/28/det-begynte-med-a-huske-a-skru-av-komfyren.-na-har-han-et-helautomatisk-hjem Veldig bra og inspirerende. Får vidersende linken til min far, sånn at han også kan begynne med dette. Hvor finner man innendørs solskjermene du bruker? Den innendørs solskjermingen er bare vanlige lameller fra Living med Rollertrol-motorer. Utendørs er screens med Somfy-motorer fra fasadeprodukter.no. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Den innendørs solskjermingen er bare vanlige lameller fra Living med Rollertrol-motorer. Utendørs er screens med Somfy-motorer fra fasadeprodukter.no. Takk. Voldsom stiv pris på motorene da, om jeg fant korrekt ($270+) pr stk. Edit: Mulig det var et "DYI" kit med litt ekstra utstyr jeg fant. Endret 28. november 2015 av Merko. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Nynorsk dialekt faktisk. Ikke for å være frekk, men hvor mye har du vært rundt i landet? AtW Som Truls har jeg vært i alle fylkene, men Moskus kommer vestlandets hovedstad og har ikke en dialekt folk oppfatter som nynorsk. Den ble vel kåret til norges styggeste, men nå er jo dette off-topic. Orsaker grusomt mykje om du blei støta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå