Harald Gjerholm Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 En skogs akvarell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
delpozo Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Flott bilde. Likte veldig godt farge kombinasjonene. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg likte godt høyre halvdel av bildet, den venstre ble litt verken eller på en måte. Skjønner du hva jeg mener? Deilige farger. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg likte godt høyre halvdel av bildet, den venstre ble litt verken eller på en måte. Skjønner du hva jeg mener? Deilige farger. For meg er vel den venstre siden den beste men øynene oppfatter ting forskjellig. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja, hvorfor ikke. Det ble faktisk god dybde innover mot venstre her. Fargesjatteringene funker fint. Ikke sikker, men tanken er der på at kanskje skulle du stengt for lyset oppe til venstre fordi det lyseblå bryter med resten og trekker lett oppmerksomhet direkte dit. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg