AfterGlow Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 EA har nå offentligjort maskinkravene til det kommende storspillet.Så god PC må du ha for å kjøre Star Wars Battlefront Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Siden det står 16GB RAM og en 4-kjerners CPU som anbefalte minstekrav, regner meg med spillet i all sin prakt bruker minst 90% CPU (på alle kjerner) og 12GB RAM. Jeg tipper at det ikke er tilfelle i det hele tatt. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Mente jeg leste at det var systemkravet for beta utgaven av spillet som kommer i morgen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Så det krever skylake? Så no go for oss some har 4.gen eller 5.gen? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Gleder meg til imorgen! Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Siden det står 16GB RAM og en 4-kjerners CPU som anbefalte minstekrav, regner meg med spillet i all sin prakt bruker minst 90% CPU (på alle kjerner) og 12GB RAM. Jeg tipper at det ikke er tilfelle i det hele tatt. "anbefalte minstekrav" Den var ny? Granted... Personlig så går jeg alltid utifra de anbefalte kravene...,selv om spill kan kjøres på lavere specs. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Med tanke på at det skal støtte Dx12, som igjen skal kreve mindre cpu kraft, er jo dette helt feil anbefalinger Lenke til kommentar
Stuln Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Så det krever skylake? Så no go for oss some har 4.gen eller 5.gen? Har sjekket cpuboss.com, og det ser hvertfall ut til at i5 6600 ligger på omtrent samme ytelse som i7 4790k, så jeg regner med at du skal klare deg fint hvis du har 4. eller 5. generasjon også. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Skal bli gøy å prøve spillet snart. Det er ferdig lastet ned på PC. Håper det låses opp ved midnatt... Men skal også teste det på PS4. Og det jeg har sett så lang av gameplay så ser det veldig bra ut på både PC og PS4. Og med overraskende små forskjeller. Lenke til kommentar
Derek Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Ikke hør på dette pisset folks! Dette er bare et gimmick for at du skal bruke penger for å oppgradere pcen helt unødvendig. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Gleder meg til å teste, håper 2 og 3 way sli er støttet ^^ Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Noen som vet norsk tid betaen låses opp? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Gleder meg til å teste, håper 2 og 3 way sli er støttet ^^ Tviler på at de har støtte for SLI på plass siden det bare er en Beta. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Ikke hør på dette pisset folks! Dette er bare et gimmick for at du skal bruke penger for å oppgradere pcen helt unødvendig. Det er vel i EAs interesse at flest mulig tror de kan kjøre spillet. Hvis EA setter systemkravene kunstig høye vil de skremme kunder vekk fra å kjøpe. Lenke til kommentar
Ribba Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ikke hør på dette pisset folks! Dette er bare et gimmick for at du skal bruke penger for å oppgradere pcen helt unødvendig. Hadde det vært Nvidia eller AMD som hadde laget spillet, så kan jeg skjønne det, men hva har egentlig EA å tjene på å gjøre noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå