Gå til innhold

Middag med utsikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott serie der jeg velger meg V1. Men kanskje røske vekk enda en drøy cm nede for å dytte all tvil til side når det gjelder nedre høyre hjørne selv om det riktignok funker med et nødskrik nå også.

Beskjæringen oppe som skaper god dybde i alle tre med V1 som vinner der også og V3 som godt kan miste enda et par cm i toppen.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott serie der jeg velger meg V1. Men kanskje røske vekk enda en drøy cm nede for å dytte all tvil til side når det gjelder nedre høyre hjørne selv om det riktignok funker med et nødskrik nå også.

Beskjæringen oppe som skaper god dybde i alle tre med V1 som vinner der også og V3 som godt kan miste enda et par cm i toppen.

Roar

Hei i dag også Roar! :)

Hyggelig at du tar deg en tur innom og kommenterer.

Jeg syntes skyene i V3 var så fine at jeg ville ikke kutte mer i dem enn jeg allerede hadde gjort skjønner du. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Herlige utsiktsbilder med en flott fargepalett , det er et vakkert stykke av Norge.

Må få anbefale nettsidene : westcoastpeaks.com og Topas.dk . Var på tur med Topas til Roggio/Toscana i 12 dager for noen år siden , det var den ultimate ferien til fjells.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Herlige utsiktsbilder med en flott fargepalett , det er et vakkert stykke av Norge.

Må få anbefale nettsidene : westcoastpeaks.com og Topas.dk . Var på tur med Topas til Roggio/Toscana i 12 dager for noen år siden , det var den ultimate ferien til fjells.

Mvh

Alec

Tusen takk Alec! :)

Du hadde ikke en dansk guide som tilfeldigvis heter Andreas Bastias Bech på din reise til Toscana vel?  En veldig hyggelig gutt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...