Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Middag med utsikt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Vakre bilder. Herlig natur. Privilegerte er vi som får oppleve en storslagen natur 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Vakre bilder. Herlig natur. Privilegerte er vi som får oppleve en storslagen natur Ja, vi har en stor luksus i vår natur her i dette vakre landet vårt, det er sikkert og visst! Takk så mye for kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Flott serie der jeg velger meg V1. Men kanskje røske vekk enda en drøy cm nede for å dytte all tvil til side når det gjelder nedre høyre hjørne selv om det riktignok funker med et nødskrik nå også. Beskjæringen oppe som skaper god dybde i alle tre med V1 som vinner der også og V3 som godt kan miste enda et par cm i toppen. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Flott serie der jeg velger meg V1. Men kanskje røske vekk enda en drøy cm nede for å dytte all tvil til side når det gjelder nedre høyre hjørne selv om det riktignok funker med et nødskrik nå også. Beskjæringen oppe som skaper god dybde i alle tre med V1 som vinner der også og V3 som godt kan miste enda et par cm i toppen. Roar Hei i dag også Roar! Hyggelig at du tar deg en tur innom og kommenterer. Jeg syntes skyene i V3 var så fine at jeg ville ikke kutte mer i dem enn jeg allerede hadde gjort skjønner du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Herlige utsiktsbilder med en flott fargepalett , det er et vakkert stykke av Norge. Må få anbefale nettsidene : westcoastpeaks.com og Topas.dk . Var på tur med Topas til Roggio/Toscana i 12 dager for noen år siden , det var den ultimate ferien til fjells. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Herlige utsiktsbilder med en flott fargepalett , det er et vakkert stykke av Norge. Må få anbefale nettsidene : westcoastpeaks.com og Topas.dk . Var på tur med Topas til Roggio/Toscana i 12 dager for noen år siden , det var den ultimate ferien til fjells. Mvh Alec Tusen takk Alec! Du hadde ikke en dansk guide som tilfeldigvis heter Andreas Bastias Bech på din reise til Toscana vel? En veldig hyggelig gutt. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Vakre bilder Helene! Vanskelig å velge her da de er så forskjellige. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Vakre bilder Helene! Vanskelig å velge her da de er så forskjellige. Tusen takk Fredrik! Ikke så viktig å velge noen heller i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg