Fnugle Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Du får sveipe høyre på meg da, så snakkes vi! Haha. Nå skal jeg jo på date i morgen, så håper jo på å slippe å sveipe på ei stund. Jeg er nok ikke av den typen som multidater. Når jeg først har en date, konsentrer jeg meg om det Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 pfft - dårlig skjult avslag. Kos deg på dejt! Lenke til kommentar
Fnugle Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hehe. Dersom det virkelig stemmer at du er 45 år som det står på profilen din, så er du nok dessverre 10 år over datingpreferansene mine . Jo takk, det skal bli spennende. Faktisk første skikkelige date på lenge :O Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Handler ikke Tinder litt mer om hvem du matcher med? Jakter du ned platinablonde jenter med brystene trykket opp i kameraet så vet jeg ikke helt om det overrasker meg om samtalen blir tom og overfladisk. Ta heller litt kvalitet over kvantitet, og match med jenter som ser anstendige og jordnære ut. Du gjer det helt feil (NSFW): hNtH7B9.jpg Endret 7. oktober 2015 av Gavekort 9 Lenke til kommentar
selv94 Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 ... Hvis du har så mange samtaler at det blir for mye, så kanskje du burde være litt mer selektiv på hvem du sveiper til høyre på? Syns Tinder blir bedre å bruke når man har flere samtaler å gå på Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2016 Forfatter Del Skrevet 20. september 2016 Jeg svarer som regel alle. Jeg har jo likt de, så jeg svarer. Men når noen skriver "hei", så svarer jeg med "hei" og ofte stopper det der. Hvis noen vil skrive med meg mer enn to-tre ord, så er de av større interesse. Det trenger ikke være så ekstremt morsomt eller noe slikt, men i alle fall litt mer enn et "hei" og litt mindre enn noe som oppfattes som standard åpningstekst hos alle. det er sjelden jeg starter samtaler, men de gangene jeg gjør det, er det jo fordi jeg er interessert og da holder det ikke med et "hei" for han heller. Anonymous poster hash: b8942...bc5 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 ... Hvis du er jente og svarer på "hei", applaus til deg. Lenke til kommentar
selv94 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Handler ikke Tinder litt mer om hvem du matcher med? Jakter du ned platinablonde jenter med brystene trykket opp i kameraet så vet jeg ikke helt om det overrasker meg om samtalen blir tom og overfladisk. Ta heller litt kvalitet over kvantitet, og match med jenter som ser anstendige og jordnære ut. Du gjer det helt feil (NSFW): hNtH7B9.jpg Hahahaaa! LOL stemmer så bra! Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Bruker å skrive hei til mange gutter jeg matcher med fordi mannfolk maser jo sånn om at jenter bør ta mer initiativ, men de svarer jo søren ikke. Rart de ikke gidder sier no bare jeg. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg hadde svart. Lenke til kommentar
selv94 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Handler ikke Tinder litt mer om hvem du matcher med? Jakter du ned platinablonde jenter med brystene trykket opp i kameraet så vet jeg ikke helt om det overrasker meg om samtalen blir tom og overfladisk. Ta heller litt kvalitet over kvantitet, og match med jenter som ser anstendige og jordnære ut. Du gjer det helt feil (NSFW): hNtH7B9.jpg Hahahaaa! LOL stemmer så bra! Skjønte ikke den tegneserien.. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Skjønte ikke den tegneserien.. Poenget med den er at noen gutter/menn som er veldig ålreite personer og får dame, blir anklaget for å være assholes av de som ikke får det. Og damene blir anklaget for å kun velge assholes. Selv om de ikke er assholes. Og han til høyre tror grunnen til at han ikke får dame er at han er for nice, når grunnen er at han egentlig er overvektig + sannsynligvis veldig annerledes enn henne. 2 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Dét, i kombinasjon med at et forskjøvet kvinnesyn gjør at en - uten egentlig grunnlag - synes en fortjener damer. Spesielt fra 03:05. Endret 30. september 2016 av afterall 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Poenget med den er at noen gutter/menn som er veldig ålreite personer og får dame, blir anklaget for å være assholes av de som ikke får det. Og damene blir anklaget for å kun velge assholes. Selv om de ikke er assholes. Og han til høyre tror grunnen til at han ikke får dame er at han er for nice, når grunnen er at han egentlig er overvektig + sannsynligvis veldig annerledes enn henne. wow - at han egentlig er overvektig er den grunnen du dro ut av den tegneserien der? Tror du skal se gjennom den en gang til... 3 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Poenget med den er at noen gutter/menn som er veldig ålreite personer og får dame, blir anklaget for å være assholes av de som ikke får det. Og damene blir anklaget for å kun velge assholes. Selv om de ikke er assholes. Og han til høyre tror grunnen til at han ikke får dame er at han er for nice, når grunnen er at han egentlig er overvektig + sannsynligvis veldig annerledes enn henne. wow - at han egentlig er overvektig er den grunnen du dro ut av den tegneserien der? Tror du skal se gjennom den en gang til... Jeg hadde tenkt å skrive mye annet, men ville ikke støte noen her inne som kanskje deler hans nerdete interesser. Derfor gikk jeg for "og annerledes enn henne" i stedet. So much for å ikke ville støte noen. Men han ER faktisk uattraktivt overvektig. Magen hans tyter ut som en svær deig, det er ikke attraktivt på noen. Han har også større pupper enn jenta. Den andre fyren går tur med hunder og er aktiv. Men ok, her er de andre tingene: -Han går på /b/-cons -Han har en teit hatt og teite klær -Han er en weirdo -Han er irriterende -Han er plagsom mot moren og broren sin -Han er dust Kort oppsummert "sannsynligvis annerledes enn henne" Endret 30. september 2016 av Kablam 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ganske overfladiske grunner...det er nok ikke det som er poenget heller. Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg hadde svart. well hello there Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Hater gutter som bare har bilder av seg selv med kompisene på alle bildene så en må liksom gjette hvem som faktisk har tinder brukeren.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 well hello there How you doin'? Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 well hello there How you doin'? Fint! Klar for å stikke ut å gi alle på byn en super hyggelig kveld. Har tatt på tinder party no woop woop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå