Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er han sånn?

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg har møtt en gutt på fest ett par ganger før. Vi har felles bekjente.  Avvist han flere ganger fordi han kun så ut til å være ute etter sex.  Det hendte altså han bare kom bort til meg på fester og prøvde seg uten å engang prate. Jeg liker ikke å tenke at man kan få meg så lett :p Derfor avviste jeg han. Ellers synes jeg faktisk fyren ser veldig bra ut, men jeg kjenner ikke han godt nok. 

For en uke siden da jeg var på fest, ble jeg ganske full.(Dette sier jeg ikke for å skylde på fylla, husker ikke så mye fra kvelden) Jeg traff på ingen andre enn han.. Han prøvde seg igjen ,og denne gangen lot jeg det skje. Jeg husker at vi ble enige om ha sex...

Vi endte likevel ikke opp med å ha sex.  Vi gikk ut og gjorde mye annet på veien :p Tror jeg ble litt edru av å henge så mye ute. Da jeg kom til meg selv ble jeg litt fornuftig og nektet å ha sex med han. Han hadde skikkelig stå! Jeg er forsatt glad over valget jeg tok.Da jeg er jomfru og ikke vil miste jomfrudommen min i fylla! Han ville så gjerne bli med meg hjem. Men jeg var fast bestemt på å ikke gjøre det likevel!

Jeg ser han noen ganger på skolen og da hilser jeg og får en kald "hei" tilbake. Jeg har sluttet å hilse på han nå. Ser ikke på han engang... men jeg vil ikke at det skal være sånn mellom oss. Kjenner han ikke så godt, men har lyst til å bli kjent. Jeg vet ikke hvorfor han er så kald.. Tanker? 

Anonymous poster hash: cde98...e3c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han føler seg nok antakelig seksuelt avvist av deg og er såret (seksualitet er et sårt tema). Om du liker ham, så kan du vel ta en prat med ham og fortelle ham at du har lyst til å bli bedre kjent?  Bra at du ikke gjør noe som føles galt for deg, jeg synes du burde holde igjen til det kjennes rett.

Lenke til kommentar

Spar jomfrudommen din til en gutt du er glad i og trygg på. Jeg er veldig glad jeg gjorde det ? Den første gangen er sjeldent like "romantisk" som på film, det er greit å kjenne gutten litt og være trygg og føle at det er riktig. Da blir det mye bedre og noe du mest sannsynlig vil se tilbake på som noe positivt!

Mitt råd er å for eksempel finne ut hva snappen hans er og legge ham til. Der vil du sikkert se hva baktankene hans er og dessuten kanskje bli litt kjent med han! Hvis han er interessert i deg vil han ikke ha noe imot å snakke med deg, men hvis han er "kald" når dere snakker, ville jeg nok bare tenkt at dette er en fyllegreie hvor han er ute etter sex ?

Anonymous poster hash: fa534...930

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å tenke at man kan få meg så lett :p Derfor avviste jeg han.(Dette sier jeg ikke for å skylde på fylla, husker ikke så mye fra kvelden)  Han prøvde seg igjen ,og denne gangen lot jeg det skje. Jeg husker at vi ble enige om ha sex...

Vi endte likevel ikke opp med å ha sex.  Vi gikk ut og gjorde mye annet på veien :p Tror jeg ble litt edru av å henge så mye ute. Da jeg kom til meg selv ble jeg litt fornuftig og nektet å ha sex med han. Da jeg er jomfru og ikke vil miste jomfrudommen min i fylla! 

Anonymous poster hash: cde98...e3c

Ja, lurer på hvorfor han er så "kald" mot deg nå... :sleep2:​ 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Han trenger på absolutt ingen måte kun være ute etter sex. Patetiskt å konkludere med det uten  å kjenne personen. Virker som en type som er mer sosial når han har fått litt alkohol i blodet. De fleste kjenner seg igjen her. Hadde jeg vært i han sin sistuasjon, hadde jeg også holdt med litt tilbake når jeg møtte deg edru. Har jo tross alt blitt avvist flere ganger. Han er garantert flau, og det tror jeg de fleste hadde vært.

Var jeg deg ville jeg forklart han godt å tydelig på neste fest(viss dere møtes igjen) at du veldig gjerne vil bli kjent med han(både i full å edru tilstand) men at du ikke kommer til å ha sex med han. Da får du nok svaret du leter etter ganke raskt skal du se. 

Anonymous poster hash: ecb94...a51
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var jeg deg ville jeg forklart han godt å tydelig på neste fest(viss dere møtes igjen) at du veldig gjerne vil bli kjent med han(både i full å edru tilstand) men at du ikke kommer til å ha sex med han. Da får du nok svaret du leter etter ganke raskt skal du se.

Hvorfor vente til fest? Ta det i edru tilstand, så får man iallfall en reaksjon som er relevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godt mulig han bare er ute etter sex.

Men hvordan foregikk det når dere var hjemme hos deg(eller på vei hjem)? Forklarte du han at du ikke følte deg klar for det og at du gjerne vil bli bedre kjent? Eller bare avviste du han kaldt og ba om å stikke?
I så fall er det jo ikke rart han er kald mot deg, han kan ha opplevd at du gikk fra å være interessert og inkluderende til å plutselig bare si "pigg av". Kan være han har inntrykk av at du er en psycho bitch som ikke er spesiellt hyggelig å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar

Hvis noen inviterte meg med hjem på middag og jeg droppet andre planer den dagen, bare for å få beskjed når jeg sto på døra at "forresten, jeg vil ikke lage middag til deg allikevel" så ville jeg blitt litt snurt.

Man er selvsagt i sin fulle rett til å gjøre det, men det er en litt råtten ting å gjøre. Hvis man er kritisk til hvem man vil lage middag til, så bør man kanskje også la middagsinvitasjonene reflektere dette.

Anonymous poster hash: 205c6...566
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...