caver911 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hei Var på date med en jente. Hun hadde en vorte på hånden og en på foten. Nå 4 dager etter har jeg startet å få vorte på fingeren (begynte å se den idag), kjøpe derfor frysespray og har behandlet den og teipet området inn for å unngå å smitte andre. Behandlet også en annen finger jeg begynte å merke bli øm. Bedre å være føre var. Burde jeg være engstelig for å treffe jenta igjen . Jenta var hyggelig, men får noen baktanker om det er noe mer som skjuler seg. Burde jeg nevne dette for henne, kjøpte egentlig vorteising sprayen for å gi henne - men så så jeg selv en var på vei. Hun har ogå barn, og kan jo være de er i perioden hvor de har slikt og derfor hun har det. Har lest at fot og håndvorter ikke kommer andre steder, og nå harjg jo dette viruset. Er jo redd for at hun har andre typer vorter som jeg i så tilfelle ikke vil ha. På daten kysset vi, holdt hender og masserte føtter (ikke noe mer). Hvis vi møttes og hun vil mer, er jeg noe usikker på hva jeg skal gjøre - selv med bruk av beskyttelse. Generelt har jeg ikke datet mange jenter. Har vært i et svært lang forhold på 15 år. Er derfor engstelig for å prøve vannet, siden man hvertfall ikke vil ha kjønnssykdommer. Hadde selv vorter før jeg var barn (under 10 år). Men ikke hatt det siden jeg nå er 36år. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Les hva lommelegen sier om vorter: http://www.lommelegen.no/legesvar/vorter Så ingen grunn til å ikke se henne igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå