Liteg0 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg vurder å kjøpe Windows 10, men er lite interessert i norsk versjon og heller ikke interessert i OEM. Finner ikke engelsk full versjon, så jeg lurte på om det er mulig å skifte språk uten noen problemer. Eller er jeg nødt å importere en kopi fra England? Eller kanskje det er mulig å bare kjøpe en lisens for så å laste ned en engelsk versjon fra Microsoft? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Man velger hvilket språk man vil ha på instillinger. Selv kjører jeg Engelsk på alt. Teknisk norsk er uforståelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Kan enkelt bytte språk inne i Windows 10. Du kan laste ned språkpakker og bruke det som default språk, uavhengig av tastatur-språk. Veldig kjekk mulighet. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Men hvorfor står det da at denne versjonen er norsk: https://www.komplett.no/product/851636/datautstyr/programvare/operativsystem/microsoft-windows-10 Å denne er engelsk: https://www.komplett.no/product/852445/datautstyr/programvare/operativsystem/microsoft-windows-10-home-64-bit-oem Om man kan velge det på instillinger? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Jepp. Du velger i kontrollpanelet inne i Windows. Engelsk /norsk er sikkert bare hvilken språkpakke som er installert Endret 6. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 US Engelsk , eller Norsk er hva det er som er default under installasjon og inkl på media KIT. Det er en fordel å installere og sette opp systemet med et språk man kan lese og snakke. Men som sagt det er alt dette valgfritt å bytte app språk i tillegg til lokale,currency,lokasjon,input device. Når du installerer 10 kan du sette dette allerede i første dialogen føre man trykker "install" og det som mangler vil bli lastet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå