Opel2007 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hei jeg har en opel vectra 2007 byttet regreim turbo insug på mottor katalysator turtalle kan plutselig stoppe på 3 så må jeg holde gassen inneå ikkeno skjer etter 1 min ca så kommer gassen turtalle perfekt dette skjer uavhengi hvilken gir eller fart du er i dette kommer å går noe rips hva som må byttes ;( Lenke til kommentar
Indian Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg tror det kan være ett problem til å hjelpe deg her. Jeg forstår ingenting av det du skriver og jeg antar at ingen andre heller forstår det du skriver. Se på PM. 2 Lenke til kommentar
Indian Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg fikk kontakt med Opel2007 og det viste seg at han bodde kun 2 mil fra meg. Motoren henger igjen ved 3000 omdreininger og så å si umulig å kjøre i høyere enn tredje gir. Ved holde gasspedalen på samme stilling, kunne bilen plutselig ta fart etter rundt 30-60 sekunder. Jeg målte vakuum fra pumpa og leste av feikode P2279 som er lekkasje i luftinntaket. Han skal ta kontakt med verksted i morgen. Det var umulig for megå lokalisere lekkasjen da alle slangene fra turboen er godt gjemt mellom grillen og motoren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå