SKAREN Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har koblet 4 pc'er på samme nettverk med en trådløs ruter. Har allerde satt opp en shared file på min pc der alle har tilgang, men jeg skulle også gitt tilgang til mailboksen min i outlook. Noen som vet hvordan man kan sette opp deling på en folder i outlook, slik alle pc'er kan lese og redigere mail folderen. MVH, SKAREN Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har koblet 4 pc'er på samme nettverk med en trådløs ruter. Har allerde satt opp en shared file på min pc der alle har tilgang, men jeg skulle også gitt tilgang til mailboksen min i outlook. Noen som vet hvordan man kan sette opp deling på en folder i outlook, slik alle pc'er kan lese og redigere mail folderen. MVH, SKAREN Ja, du kan jo gjøre det slik MS ønsker, kjøpp deg en exchange-server. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Stenges grunna dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg