MrAwaken Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg går 1.år på media og kommunikasjon og har lyst til å bli noe innen spilldesign, er veldig spill og data interessert. og lurte på om den retningen er mulig. vet at det er "mulig". vet bare ikke om media er det beste valget for å realisere utdanningen, Takk for svar Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Det har ikke noe å si, så lenge du kommer inn på en relevant linje etter vgs. så sats på gode karakterer. Dog burde du sjekke ut hvilke valgfag du må ha, kanskje vurdere å ta noe som privatist. Endret 6. oktober 2015 av Sampson Lenke til kommentar
MrAwaken Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Det har ikke noe å si, så lenge du kommer inn på en relevant linje etter vgs. så sats på gode karakterer. Så hvis jeg f.eks søker på noroff 3d spilldesign er det helt mulig? men har karakterer mye å si da? har ikke dårlige karakterer men.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det har ikke noe å si, så lenge du kommer inn på en relevant linje etter vgs. så sats på gode karakterer. Så hvis jeg f.eks søker på noroff 3d spilldesign er det helt mulig? men har karakterer mye å si da? har ikke dårlige karakterer men.. Snittet ditt vil jo bestemme om du kommer inn eller ikke, så er det mange linjer som krever feks R matte osv for å kunne søke. Lenke til kommentar
almond Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Bli flink til å tegne er en god start. Bare å sette igang på fritiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå