Teria Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg får ikke åpnet FB Messenger! Hver gang jeg åpner den står den i 1-2 sekunder før det står "Messenger har dessverre stoppet". Jeg har prøvd å slå av og på telefonen og avinstallere og reinstallere appen, men det hjelper ikke. Noen flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
Underhand-Felons Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Teria, jeg fikk akkurat samme problemet i dag. Har av- og reinstallert, men samme problemet. Får omtrent ikke gjort noe som helst før den legger ut feilmeldingen. Vil gjerne høre det om det finnes noen løsninger på dette. Samsung S5. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Teria, jeg fikk akkurat samme problemet i dag. Har av- og reinstallert, men samme problemet. Får omtrent ikke gjort noe som helst før den legger ut feilmeldingen. Vil gjerne høre det om det finnes noen løsninger på dette. Samsung S5. Får feilmeldingen med veldig jevne mellomrom, selv om jeg ikke prøver gå inn på appen. Veldig irriterende. Har forresten en Sony Xperia z3c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå