BMWCoupeFtw Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hei Får noen månder siden kjøpe jeg et brukt par med Hifiman HE-6 hodetelefoner. Nå har den ene kanalen sluttet å fungere helt plutselig. Dessverre er det bare 1 år garanti på disse, såvidt jeg har forstått. Det er hodetelefoner som er kjøpt av en Norsk forhandler i 2013. Så da er det vel 5 års reklamasjon? Men gjelder dette selv om jeg ikke er original eieren? (finnes ikke dårlig spørsmål bare dårlig svar?) Forøvrig står det 3 års garanti i manualen på leverandørens hjemmeside, mens i deres nettbutikk står det 1 år. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 sålenge du har kvittering fra kjøpet har du 5 år reklamasjonsrett. såfremst det ikke er kabelbrudd Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Hodetelefonen har vært modifisert, men ikke kablene. Dvs de har vært åpnet, men det kan ikke syntes. De har blitt brukt med stereoforsterker, og gikk i stykker ved bruk av nettopp dette, dog med trygt lyttevolum... Kan dem se hvor mye kraft de har blitt utsatt for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Du er på tynn is om de har vært åpnet, da kan ikke det kunne oppdages om det skal gå gjennom vil jeg tro. MEN om det er kabelen som er problemet så er det en smal sak å fikse selv. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Det er ikke noe som må bryters får å åpne dem opp. Dvs det er nærmest umulig å se om dem har blitt åpnet. Veldig enkelt & lett satt sammen. Tror ikke det er kabelen som er problemet. Har prøvd med forskjellige kabler. Driveren har nok tatt kvelden. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Om manualen sier 3 år, ville jeg heller stolt på denne enn på nettbutikkens side.. Lett å skrive feil, så jeg ville bare tatt kontakt og si ifra om at produsent har oppgitt 3 års garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå