Gå til innhold

Bærbar gaming pc. Trenger tips/Hjelp.

Anbefalte innlegg

Ja da har tiden kommet hvor jeg skal kjøpe meg en bærbar gaming pc. (Desverre er ikke stasjonær en mulighet)

Denne skal brukes hovedsakli til gaming og noe papir arbeid.

Jeg spiller for det meste CsGO - LoL - Diablo 3 - og mulig jeg skal begynne med BF4 - Skyrim.

Jeg har et budsjett som er på 10-15k ikke over.

Mine krav er helst 17" med ssd og hdd om mulig.

Tusen takk for hjelp på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater ikke på multicom eller noe, og man får mest spec for penga. Men opplever kundeservicen dems som heller laber. Nei de svindler deg ikke , men om man f.eks har en død sata i laptoppen sin så man ikke får brukt alle harddisk brønnene så forvent ukesvis med prøvd ditt og datt før de omsider sender deg en returlapp og tilbyr deg og reparere pcen din i løpet av en månedstid mens du sitter der uten pc:p (I mitt tilfelle gadd jeg ikke dette og kjøpte meg Msata disk istedet som disk nr 2).

Så om jeg skulle kjøpt laptop igjen så hadde jeg nok kjøpt et annet sted om jeg fant tilsvarende spec på et pc til en annen leverandør/eventuelt ikke multicoms OEM pcer selv om den var 1-2000kr dyrere liksom.

Dog om man har akkurat penger til en viss pc så fungerer de jo, bare ikke forvent at det ikke kan være noen småfeil som dukker opp etterhvert.

Lillebroren min hadde en ASUS Rog med mer eller mindre samme spec som min multicom og jeg opplevde at den bråket mindre og blei mindre varm de gangene jeg lånte den.

Før jeg skiftet ut spinndisken til en ssd sleit faktisk multicommen jeg hadde med at den sykt varm. Så ville anbefalt dette om du går for multicom.

Endret av Blåbjørn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...