Bakkeklorin Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det vil desverre ikke være mulig å sende MMS med Nokia 6600 før i slutten av november. Årsaken til dette er at det må gjøres en oppgradering av MMS gatewayen til Telenor Mobil før denne telefonen vil fungere med MMS. Med vennlig hilsen Telenor Mobil AS mSupport 1651 Det kan da ****** ikke ta så jævli lang tid å trykke på en knapp.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det vil desverre ikke være mulig å sende MMS med Nokia 6600 før i slutten avnovember. Årsaken til dette er at det må gjøres en oppgradering av MMS gatewayen til Telenor Mobil før denne telefonen vil fungere med MMS. Med vennlig hilsen Telenor Mobil AS mSupport 1651 Det kan da ****** ikke ta så jævli lang tid å trykke på en knapp.... Ja....telenor er foooor trege...alltid... det tok de 3 mnd for å fixe adsl problemet mitt....de fant bare ikke ut av hva som var problemet Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg kjenner et indre sinne som bygger seg opp inni meg, og det er ikke lenge før begeret er fullt. Nå MÅ TELENOR, operatøren som har holdt på lengst i Norge for 1 gangs skyld vise at de er en stor operatør som opererer fort og erfarent, noe som dem i hvert fall ikke har klart å vise på lang tid, jeg kan ikke huske sist. Jeg har 6600 med telenor, og jeg føler også med de andre i dette landet som har 6600 med Telenor, Telenor er rett og slett elendige på å tilfredstille kundene sine. De skryter av 24 timer i døgnet med personlig kundesupport, vel HVA HJELPER det da??? Når de F*** ikke klarer å få ting til å fungere? Netcom, som er en "yngre" operatør hadde mms oppsett klart før mobilen kom i butikk, nettopp fordi de i sammeligning også med alle andre operatører får mobilene til testing før dem kommer i butikk. HVORFOR klarte NetCom å gjøre ferdig mms oppsett for 6600, men ikke Telenor??? svar: Telenor sin stab består av en gjeng med amatører, som bruker LANG tid på å i det hele tatt gidde løse et problem. Jeg kunne skrevet en lang liste av andre personlige problemer med telenor (bredbånd, mobil) som jeg har hatt, men det er ikke nødvendig å ramse opp. Nå er det på tide at TELENOR, får fingern ut av ****, for der er den altfor godt planta den dag i dag. Telenor har SÅ mye å lære av NetCom, bare synd at dem ikke har like god dekning som Telenor i hele landet, for da ville jeg bytta mobiloperatør på dagen. Jeg hadde satt pris på andre innvendinger under dette temaet. Mvh _THX_ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Bytt gjerne til Netcom Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 glad jeg har netcom jeg kan hende at telenor har best dekning totalt sett... men ihvertfall... det er 2 steder jeg ofter er... Hjemme i oslo og på hytta.. på hytta er det bare netcom som har dekning Lenke til kommentar
Nothingman Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Må vel være mulig å bytte leverandør/bryte bindingstid pga dette vel. Eventuelt kreve en erstatningstelefon av telenor så lenge? Noen som veit noe om dette? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Må vel være mulig å bytte leverandør/bryte bindingstid pga dette vel. Eventuelt kreve en erstatningstelefon av telenor så lenge? Noen som veit noe om dette? hadde jo hvert jkekt om det gikk ann og få det... men jeg tror ikke det. men det skader jo ikke og sende en mail/ringe telenor å spørre om det? det er jo helt teit at det skal ta så lang tid! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ok netcom hadde det ikke helt ferdig fra dag 1 men de var i hverfall kjappe.. Men som de andre sier, bytt leverandør hvis du ikke er fornøyd. Det er jo hele poenget med konkurranse. Jeg kjøper aldri ting med bindingstid nettopp av den grunn. Surt å måtte være bundet i feks 18 mnd og 2 mnd etterpå setter de ned prisen til det halve på feks abb avgiften og du har "bare" 16 mnd igjen av din dyre kontrakt.... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (...) Jeg kunne skrevet en lang liste av andre personlige problemer med telenor (bredbånd, mobil) som jeg har hatt, men det er ikke nødvendig å ramse opp. (...) Bare sett igang å ramse opp så har vi litt underholdning mens vi venter... føler dette kan ta tid fra telenor sin side.... btw... er flaut å si jeg har "telenor" abb egentlig.... Det er Chess jeg opprinnelig har, men i og med at de leier Telenors nett så havner jeg i den båten........ skammer meg veldig :grine: Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei Tenkte jeg vil at det når det gjelder mms oppsett til 6600 sa er det ikke avhengig av hvilken operatør dere har,men hvilken nett dere har,netcom eller telenor,dere må ikke ha telenor abb for få mms,eller abb hos netcom,jeg har abb hos chess og jeg kan da få oppsett hos telenor,så undersøk hos deres operatør om hvilket nett dem bruker Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ....Det er Chess jeg opprinnelig har, men i og med at de leier Telenors nett så havner jeg i den båten........ kan du ikke skifte til Chess med Netcom nett da??? (IQ???) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 eller er du bundet til chess med Telenor nett?????? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 eller er du bundet til chess med Telenor nett?????? Er du kunde hos Chess....så bruker du det nette som chess kjøper kapasitet hos...nemmelig Telenor. AKIRA Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg trodde man kunne velge nett hos Chess? Tror jeg har lest om det. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) jeg vet at man kan velge nett (netcom eller telenor), men er ikke sikker på om du kan det hvis du har kjøpt en mobil MED chess bindings tid... d er d jeg lurer på!!! Endret 14. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg trodde man kunne velge nett hos Chess? Tror jeg har lest om det. Seriøst?? trodde, som Akirax24, at Chess leide nett hos telenor - punktum.....Hvordan skal man isfåfall bytte om til netcom sitt nett?? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ....Det er Chess jeg opprinnelig har, men i og med at de leier Telenors nett så havner jeg i den båten........ kan du ikke skifte til Chess med Netcom nett da??? (IQ???) Hva mener du med "IQ"??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hva mener du med "IQ"??? du burde vite det som kunde av chess.... ring chess og finn d ut!!! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hva mener du med "IQ"??? du burde vite det som kunde av chess.... ring chess og finn d ut!!! Kan du si meg det istedenfor at jeg trenger å ta meg bryet, nå som du først sitter og poster??? *ehh* Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 SIER JO AT JEG IKKE VET OM DU KAN SKIFTE FRA TELENOR TIL NETCOM HVIS DU HAR BUNDET DEG FOR 18mnd MED CHESS m/Telenor!!! MEN ELLERS KAN DU DET! JA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå