MrAvionics Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Ok. Da retter jeg kun på skuldre og armer Tror du 4cm totalt sett blir OK på skuldrene ? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Hvis du har et målbånd kan du legge det på, så får du det riktigere mål enn mitt øye. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Målte en annen skjorte jeg synes passer over skuldrene og den var 3cm bredere på hver side. Tror det blir bra jeg. Kan velge tre forskjellige ryggdetaljer, er det noe jeg burde velge med ? Vil det endre på passformen ? (trykk på bilde for å få det større) Endret 18. oktober 2015 av MrAvionics Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Du kunne hatt folder på sidene og i ryggen, dvs de to nederste valgene. Du hadde fått mer fasong på skjorten da, og mange (de fleste?) ferdigskjorter har det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Kan ikke velge to, kun et av de Flyttbare kragenåler, er det noe tess ? Endret 18. oktober 2015 av MrAvionics Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 'Flyttbare kragenåler' finnes ikke. Mener de 'removeable collar stayers'? Det er en mindre detalj som kommer langt ned på lista over ting så bør være på plass på en fin skjorte. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Var det som sto. Sikkert dårlig oversatt. Aner ikke hva det er jeg. Koster ikke noe mer. Men bør jeg ha fold på siden ellere nede om jeg kun kan velge en ? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Tailorstore er svenske og litar för mycket på google transelate. Da går det noen ganger i ball. Jeg ville valgt å få den tatt inn nede på ryggen. Der har du for mye stoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå